Påmastat! Typ nollgradigt som det ska va…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog ett återfall. Tillbaka till rötterna.
Bild från förra ägaren.
Helt galet. Båten blev färdigbyggd 2018. Inget är sparat på - en helt vansinnig byggspecifikation. Fem år senare kostade den mig 35´ inklusive en sprillans trailer. Förstår ni att jag var tvungen att ta återfallet...!?
3 grader och regn/hagel när vi ankom hemmahamnen hör nere i söder…Påmastat! Typ nollgradigt som det ska va…
Är inte ens nära din sits. Båtinredningen år demolerad, alla luckor är svetsade och måste lämnas in på pulverlack. Durken är halvt demonterad men ny är inte ens beställd. funderar allvarligt på att passa på att blästra botten medans durken är demonterad.Gah, jag är inte ens nära att få i båten. Men jag vill bara åka när det är varmt ändå så det är väl lugnt lite till.
Dålig bränna men det finns hopp om livet.Det var man värd
X-34? Väldigt fin båt!!3 grader och regn/hagel när vi ankom hemmahamnen hör nere i söder…
Nära, lite snabbare. X-35X-34? Väldigt fin båt!!
Start/stop Klubbensborg?En go lunchsegling idag.
Japp, brukar vara med på mks kvällskör ibland. Största Laser/ilca fleeten i sverige.Start/stop Klubbensborg?
Seglat massor där i krokarna som liten då man seglade optimist och laser i MKS.
Slutade segla i MKS för sådär 20 år sen (uppväxt i mälarhöjden) men provade på för fem år sen i Gardasjön. Riktigt kul!Japp, brukar vara med på mks kvällskör ibland. Största Laser/ilca fleeten i sverige.
Gillar att du matchar båt med damsugare stilmässigt Räv .
Sån där slängde mina föräldrar ganska nyligen. Fungerade perfekt men "var så tung att dra runt på".Haha... Båten är från 2018 och dammsugaren är från slutet av 60-talet tror jag. Den har tjänat familjen väl (dammsugaren) - först farmor, sedan mamma och sedan 30 år mig. Den vägrar helt enkelt att dö. Galet bra sugeffekt. Till och med "sladdvindaren" har kvar sin "fjong"... Jag har bara använt den till garage/båt/bil, dvs. grovdammsugning. Hittas normalt på museum:
Undrar vem som ska få ärva den efter mig...!
Trist....hade väl bara varit att köpa mytt HEPA filter och köra påSån där slängde mina föräldrar ganska nyligen. Fungerade perfekt men "var så tung att dra runt på".