• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bad sound kills good music, Hi-Fi & dylikt.

Oki, 701 känner jag väl till. Har ett par själv. Säkert 20 år.
Ja det är nog närmare 20 år för mig också nu skulle jag tro. Men först på senare år jag skaffat grejer runt omkring för att kunna driva dem ordentligt. Från början körde jag dem enbart via AVR-receivers mest för att ha på kvällarna när jag bodde hemma hos föräldrarna eller i lyhörd lägenhet när man spelade osv.

Behöver lite värderingshjälp: När jag städade en garderob idag hittade jag en Empire MC-5M patron och nål med instruktioner och originalförpackning. Tror den kom med som reserv när jag köpte en begagnad Rega Planar 3 för flera år sedan. Enligt google verkar det vara uppskattade grejer, men hittar inga uppgifter om försäljningar. Någon som har ett hum om vad som skulle kunna vara en rimlig värdering?

Tillbaka
Topp