• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det är länge sedan man var riktigt drängfull, men det har hänt att man blivit skitfull och försökt fyllesnacka i mobilen eller fylleskicka sms till gamla ex med några kåtmeddelanden :blackeye:.

Men detta är steget värre, det här utspelar sig för 18 år sedan när jag var ihop med en oerhört svartsjuk människa, hon var alltså sjukligt svartsjuk med snudd på psykopat... Var på väg att ge henne sparken, men då hennes ex blivit anklagad för otukt på deras gemensamma dotter så höll jag ut ett tag extra.

Men detta hände på sommaren, jag och polarna var och spelade golf, detta är på en fredag ute på golfklubben. Vi spelar en runda, stannar upp för lunch efter första nio hållen som brukligt. Redan här börjar intagandet av bärs och whisky, och det är trevligt värre.

På kvällen så är det grillafton på klubben och det fortsätts att intaga diverse alkoholaktiga drycker, och det är allt möjligt, vin, bärs, grogg, whisky osv. Vi bestämmer oss för att avsluta kvällen nere på stadens innehak på den tiden i Västerås ( Extremes ). Där träffar jag en puma som jag naturligtvis följer med hem för natten drängfull som jag är. Tydligen gör vi det vuxna människor gör, för hon tackar för resan och den underbara natten tillsammans. Och visst var det helt underbart tyckte man då :eek: , fly lite från vardagens kontrollerande människa, där det nästan hade behövt stämpelklocka för att redovisa sin tid när man var borta.

Jaja...tyvärr hade jag och psykopaten bestämt att åka till Eskilstuna för att gå i butiker på lördagen, som tur är så trodde hon att jag hade sovit över hos en polare, då jag ibland sov där då han bodde nere på city. Brukade nämligen kocka åt samma polare ibland som drev en restaurang i V-ås. Så vid 08:00 tiden ringer jag en Taxi som tar mig till golfklubben, han släpper av mig och jag sätter mig och kör bilen hemåt då jag vet att hon är galen just nu. Men vad är det man brukar säga?! Synden straffar sig själv, eller somliga straffar gud på en gång eller min favorit, som man bäddar får man ligga Hehe.

Hinner inte komma så långt, då jag får möte av snuten, som anar oråd. Bestämmer sig att vända om och följa efter mig, tillslut så blåljusar dom och det är bara att stanna. SUCK...vet ju vad det kommer att barka någonstans, dom frågar vänligt hur det är osv, ja ni kan rutinerna säkert. Men nu vill dom även att jag skall blåsa, Haha, vet redan innan att det är KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT, så det är bara snällt att följa med till polisstationen, en av polismännen parkerar bilen på den första parkeringsplats dom hittar.

Kommer inte ihåg vad jag hade i utandningsluften men det var för mycket för att behålla körkortet iaf, blev av med lappen i 8 månader och 7800kr i böter till brottsoffer någonting där kan jag vara ute och cykla säkert.

Jaja...efter jag varit hos polisen så tog jag taxin till bilen, inte ens jag kan ha sådan otur att bli tagen 2 gånger samma dag. Väl hemma berättar jag dom dåliga nyheterna att jag förlorat körkortet för PLOMMON, alltså hon jag var ihop med, vi kallade henne för det då hennes förnamn var Chatrin i förnamn, med andra ord Chatrin Plommon. Elakt...javisst, men hon var fan värd det. Tyvärr hade jag läge att göra slut på detta elände, det blir inte så. Jag cyklar runt halva Västerås hela sommaren för Plommon, men när sommaren är slut och hon har jagat mig på jobbet, hos kompisar, trott att jag var otrogen med hennes kompisar fick jag nog.

En dag så sa jag bara tack och hej hon stod som ett fån och fattade nada, nada kan ni fatta det, nada, hon sa som många andra redan berättat att hon skulle ta sitt liv osv. Gör det sa jag det är inte mitt problem längre, visste att hon aldrig skulle göra det då hennes dotter betydde allt för henne. Så vad lärde jag mig av detta, Jo det skall jag tala om mina vänner, jag lärde mig att aldrig köra bilen dagen efter är jävlit dumt och det kan kosta skjortan. Lärde jag mig något mera, NÄ...det tror jag inte, för om jag stack eller sticker iväg och festar nu så ser jag till att ha bilen hemma. Så nu är det fritt fram ifall man har en dålig relation hemma för andra utflykter som kan sluta med ja vad som helst, bara dålig fantasi sätter gränser.

HäppÅer
 

Jonazid

Omega
Maken till dum och olämplig kommentar får man leta efter! Fortsätter du på detta vis så är du inte välkommen längre.

Hälsningar

Spencer



Admin

Gulligt. Att dra hem en svensk tjej från krogen är inte svårt. Ska vi ljuga och säga att svenska kvinnor sällan har sex utanför förhållande. Detta är ju vanligt bland både kvinnor och män. Då får du väl banna mig.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Gulligt. Att dra hem en svensk tjej från krogen är inte svårt. Ska vi ljuga och säga att svenska kvinnor sällan har sex utanför förhållande. Detta är ju vanligt bland både kvinnor och män. Då får du väl banna mig.
Det där är precis lika jävla pundigt och olämpligt som snacket häromdagen om att alla invandrare begår brott. Eftersom du nu generaliserar involverar du min fru i resonemanget så jag frågade henne om hon är lössläppt och otrogen samt hänvisade till ditt inlägg. Hon låter hälsa att du sannolikt har jävligt liten kuk och inte alla chips i påsen. Nu skrev jag om det hon sa för att du inte skulle bli jätteledsen, hon uttryckte sig betydligt hårdare.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Gulligt. Att dra hem en svensk tjej från krogen är inte svårt. Ska vi ljuga och säga att svenska kvinnor sällan har sex utanför förhållande. Detta är ju vanligt bland både kvinnor och män. Då får du väl banna mig.

Så du inser inte att det du skriver är oacceptabelt?

Nu ber jag dig tänka efter riktigt noggrant!

Admin
 

meo_swe

Audemars
Varför är jag inte förvånad att du startar denna tråd Jordgubben? Jag minns allt för väl när du låg i min säng och hade ångest över vad som hade hänt under natten:D
 
Så förbannat tråkigt att sånt här skit ska förekomma på ett forum av detta slag.
Vi har alla olika åsikter om det mesta oavsett om det gäller politik eller klockor men det faktum att forumet heter klocksnack borde ge en hint om vad som diskuteras här. Naturligtvis ska det vara högt i tak både vad det gäller ämnen och åsikter men nån jävla ordning kan det väl få vara.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag får alltså inte skriva att svenskar är lösaktiga för det finns folk med illusionen om att det är tvärt om.

Jag kan be om ursäkt för meningen billiga. Ibland blir det dyrt att betala en drink.

Nej du får inte skriva att svenska kvinnor är billiga. Här tolereras inte sexism, homofobi eller rasism.
Så lägg nu ner med detta omgående!

Admin
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Herregud, kvällen började med das boot drickning och sen utgång, idag är jag en svag och blek version av mig själv.....
 

16610

Patek
2-Faktor
Ett tips kan vara att dricka mindre fast oftare ;)
Bli inte onykter. Drick några öl vin wirre fast säg nej sen ;)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Herregud, kvällen började med das boot drickning och sen utgång, idag är jag en svag och blek version av mig själv.....
En Das Boot fylla är ju det bästa som finns, champagne, fransyskor och att urinera på bilar. känner igen känslan. krya på dig.

Ett tips kan vara att dricka mindre fast oftare ;)
Bli inte onykter. Drick några öl vin wirre fast säg nej sen ;)
Säga nej? Hur gör man det?
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Helgens fylle/bakfyllekit!
7uve6a4u.jpg
 
Topp