Du messar alltid obscena bilder till mig ifall du glömt det....Standard är ju att man tar bort alla skickade sms innan man däckar och dagen efter har ångest då man inte har en aning om man smsat någon eller ej.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du messar alltid obscena bilder till mig ifall du glömt det....Standard är ju att man tar bort alla skickade sms innan man däckar och dagen efter har ångest då man inte har en aning om man smsat någon eller ej.
Du messar alltid obscena bilder till mig ifall du glömt det....
Sluta skicka fel, jag blir ledsen...Sluta tro att du är leben.
Ja, inatt var jag nog lite desperat. Så varför jag sms:ade ett ex som inte ens bor i landet har jag ingen aning om.Du verkar lite desperat på fyllan. Nu vet jag inte vart du bor men svenska tjejer är inte svåra. De är ju billiga.
Du verkar lite desperat på fyllan. Nu vet jag inte vart du bor men svenska tjejer är inte svåra. De är ju billiga.
Du verkar lite desperat på fyllan. Nu vet jag inte vart du bor men svenska tjejer är inte svåra. De är ju billiga.
Är det våra fruar/flickvänner eller döttrar du menar? Eller alla?Du verkar lite desperat på fyllan. Nu vet jag inte vart du bor men svenska tjejer är inte svåra. De är ju billiga.
Maken till dum och olämplig kommentar får man leta efter! Fortsätter du på detta vis så är du inte välkommen längre.
Hälsningar
Spencer
Admin
Det där är precis lika jävla pundigt och olämpligt som snacket häromdagen om att alla invandrare begår brott. Eftersom du nu generaliserar involverar du min fru i resonemanget så jag frågade henne om hon är lössläppt och otrogen samt hänvisade till ditt inlägg. Hon låter hälsa att du sannolikt har jävligt liten kuk och inte alla chips i påsen. Nu skrev jag om det hon sa för att du inte skulle bli jätteledsen, hon uttryckte sig betydligt hårdare.Gulligt. Att dra hem en svensk tjej från krogen är inte svårt. Ska vi ljuga och säga att svenska kvinnor sällan har sex utanför förhållande. Detta är ju vanligt bland både kvinnor och män. Då får du väl banna mig.
Gulligt. Att dra hem en svensk tjej från krogen är inte svårt. Ska vi ljuga och säga att svenska kvinnor sällan har sex utanför förhållande. Detta är ju vanligt bland både kvinnor och män. Då får du väl banna mig.
Dags att dra tillbaka till Flashback nu...
Så du inser inte att det du skriver är oacceptabelt?
Nu ber jag dig tänka efter riktigt noggrant!
Admin
Jag får alltså inte skriva att svenskar är lösaktiga för det finns folk med illusionen om att det är tvärt om.
Jag kan be om ursäkt för meningen billiga. Ibland blir det dyrt att betala en drink.
Jag hoppas att det var priset för en pizza
En Das Boot fylla är ju det bästa som finns, champagne, fransyskor och att urinera på bilar. känner igen känslan. krya på dig.Herregud, kvällen började med das boot drickning och sen utgång, idag är jag en svag och blek version av mig själv.....
Säga nej? Hur gör man det?Ett tips kan vara att dricka mindre fast oftare
Bli inte onykter. Drick några öl vin wirre fast säg nej sen
En Das Boot fylla är ju det bästa som finns, champagne, fransyskor och att urinera på bilar. känner igen känslan. krya på dig.
Säga nej? Hur gör man det?