SSL
Guld
Ett tips kan vara att dricka mindre fast oftare
Bli inte onykter. Drick några öl vin wirre fast säg nej sen
Ordet Nej är en myt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett tips kan vara att dricka mindre fast oftare
Bli inte onykter. Drick några öl vin wirre fast säg nej sen
*Wall of text*
Det är bara amatörer som kör med resorb heheUnderlig kväll igår... den var som trevligast precis innan krogen. Hamnade på något slags förkrök med en annan KSare och gemensam vän. Öl öl öl... sms:ade i alla fall inget ex, så får väl skriva av gårdagen som en vinst. Nu ska bara den här dagen ta slut..
vad hände igår? Varför är mitt huvud två storlekar för små? Och varför tog jag inte den söta flickans nummer?
Men framför allt, var är vikingahjälmen jag snodde?
Jag har inte ens flashback. Men visst kan vi stoppa huvudet i sanden och tro att att både män och kvinnor är återhållsamma.
Dags att bli människa igen...
Dags att bli människa igen...
Konsten att inte bli bakfull är att aldrig vara riktigt nykter
Trasha kåken ordentligt!!Dags att bli människa igen...
Jag smet ifrån festen igår tillsammans med en söt blondin. Kom hem till ett slagfält och ett gäng rätt trasiga grabbar.Trasha kåken ordentligt!!
Det som tyvärr inte syns är våra tre sopsäckar med tomma ölburkar... det var en bra kväll.Uj får huvudvärk bara av att kolla på bilden nästan. Bra jobb!
Det som tyvärr inte syns är våra tre sopsäckar med tomma ölburkar... det var en bra kväll.
Inga minnes luckor eller arga brittiskor, så jag får väl skriva av gårdagensfest som oavgjort...Du minns inga minnesluckor heller? Eller arga Brittiskor?
Jag smet ifrån festen igår tillsammans med en söt blondin. Kom hem till ett slagfält och ett gäng rätt trasiga grabbar.