• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Proaktivt
bc7d83fab44ae1b50f1c5a09304690b7.jpg

Just nu önskar jag fan att jag skulle vara bakfull imorron. Spiknykter på fest. Folk är äckliga och hon jag tänkte dela säng drog hem till ett gammalt ragg. Precis framför mig. Jävla skitkväll. Jag hatar Enköping

Bakfylla innebär att du är vek :) en annan drack för mycket igår och försöker maskera det genomfart stöda lägenheten efter gårdagens fest. Två portioner kinamat inhalerad. Snart tårta och kaffe och får jag till en cigarr så är jag i stridsbarskick. Ett gympass på kvällen väntar.

Såja! Dagen är äntligen här! Fruktansvärt lyckad kväll igår! Mr. hollow123 blev lottlös men jag tror vi hade det skoj ändå! Minnet kommer väl tillbaka under dagen...

Var på 50-årsfest igår och jobbade baren, överserveringen var ett faktum så jag har skapat en och annan träkeps idag. För egen del så vart det rätt hårt också. Suck.

Vafan, en middag med farsan o brorsan igår, vad kan gå fel? Jo jag har tydligen en pappa som vet hur man dricker. Kanske ligger i generna? Hur f*n kan jag ha huvudvärk idag....

Dra mig baklänges. Vaknar går upp tar ett bad... I badkaret funderar jag på hur f-aan jag kom hem igår. Då ser jag servetter med ketchup på bredvid toaletten! Ja jävlar jag tog en taxi och svängde förbi en mack och tog tre feta kabanoss. Minns även hur en gnällig taxichaffis klagade på att jag sölade ner i hans nystädade bil.
Idag ska jag fan va nykter, kolla film och käka pizza. (Hoppas ingen säger "Kom igen Alex häng med ut")

Hmm. AW med jobbet igår. Det kanske blev lite mycket. Dock är jag välsignad att slippa bli så förbannat bakfull, däremot är ju klubb helt värdelöst i det avseende att man totalt tappar både hörsel och röst efter att ha stått där och skrikit ett par timmar. Komma hem 06.00 är alltid värt också.

Dra mig baklänges. Vaknar går upp tar ett bad... I badkaret funderar jag på hur f-aan jag kom hem igår. Då ser jag servetter med ketchup på bredvid toaletten! Ja jävlar jag tog en taxi och svängde förbi en mack och tog tre feta kabanoss. Minns även hur en gnällig taxichaffis klagade på att jag sölade ner i hans nystädade bil.
Idag ska jag fan va nykter, kolla film och käka pizza. (Hoppas ingen säger "Kom igen Alex häng med ut")

Komigen Alex, häng med ut ikväll!

Hej fyllehundar!

Vilket är det bästa fyllekäket sprecis innan man åker hem och vilken mängd är att föredra?

Tillbaka
Topp