hollow123
Silver
Kraften hon besitter. Kanske är en häxa?Jag hämtar dig 15.30 även fast du föll in i hennes poontrap..... igen....
Göttans blåser av den andra chauffören
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kraften hon besitter. Kanske är en häxa?Jag hämtar dig 15.30 även fast du föll in i hennes poontrap..... igen....
Jag längtar redan nu till bakfyllan imorgon!
Jag längtar redan nu till bakfyllan imorgon!
Jag ser fram emot att få läsa vad som får dig att längta efter bakfyllan!
Om du träffar bröstkvinnan igen säg att hon är skyldiga oss bilder.
Hon är med mig hem men vill inte lägga bild. Sen är detta ett öppet forum så hade inte lagt ut något ändå
Poor mans White Russian?Så här botas bakfylla
Poor mans White Russian?
Dra mig baklänges. Vaknar går upp tar ett bad... I badkaret funderar jag på hur f-aan jag kom hem igår. Då ser jag servetter med ketchup på bredvid toaletten! Ja jävlar jag tog en taxi och svängde förbi en mack och tog tre feta kabanoss. Minns även hur en gnällig taxichaffis klagade på att jag sölade ner i hans nystädade bil.
Idag ska jag fan va nykter, kolla film och käka pizza. (Hoppas ingen säger "Kom igen Alex häng med ut")
En 90 grams.Hej fyllehundar!
Vilket är det bästa fyllekäket sprecis innan man åker hem och vilken mängd är att föredra?
En 90 grams.
Brukar göra det. Slipper man i alla fall vakna skitnödig.Räcker det verkligen?
Hej fyllehundar!
Vilket är det bästa fyllekäket sprecis innan man åker hem och vilken mängd är att föredra?
Du ska ju inte ens ut och svänga på höfterna. Dock är ja sugen på en bärs för att lindra bakfyllan.Komigen Alex, häng med ut ikväll!
Hej fyllehundar!
Hej fyllehundar!