StrawberryFields
Sir Notalot
Roger wilcoJag förväntar mig oläsliga sms, gråtande samtal och okristliga bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Roger wilcoJag förväntar mig oläsliga sms, gråtande samtal och okristliga bilder!
Kom igen, bli full ikväll och var med imorgonHe he, den här tråden alltså
Kom igen, bli full ikväll och var med imorgon
Jag slutar först när jag börjar jobba. och då kör jag på kopiösa mängder kaffe och hatBlir jag full tar det 2 dagar att reperera mig, hur faen orkar ni!
Excellent!Jag är redan på väg
Blir jag full tar det 2 dagar att reperera mig, hur faen orkar ni!
Tjejerna mot killarna... vi ses imorgon!
Tjejerna mot killarna... vi ses imorgon!
Jag har ju varit närmare 30 än 20 i ett par år nu. Komigen! Tagga!!!Dra åt helvete, skulle vart 20 igen!
Dra åt helvete, skulle vart 20 igen!
För mörkt, dra på blixten och gå närmare! Cleavage!!!!
Hon i bakgrund sillisar i like
För mörkt, dra på blixten och gå närmare! Cleavage!!!!
Ska försöka lösa bättre. Går allt bra får du all nude privat sen
Jag vill också se bröst!Ska försöka lösa bättre. Går allt bra får du all nude privat sen
Det vore riktigt jävla kul med ett stökigt GTG. Hur ser möjligheterna ut?
Ska försöka lösa bättre. Går allt bra får du all nude privat sen
hahahhahahhahahhaha försök du.... alla vet vem som går hem med henne.
Nja... Men det var kul ändåJag är otroligt besviken på dig StrawberryFields . Inte ens ett sms fick jag inatt. Jag hoppas hon var snygg i varje fall
I sann KSanda med klockan i högsta hugg! Vilken dinka är det?Har man bestämt att man ska slagga hos dig och hjälpa till att städa efter förkröket så har man. Går jag hem tidigare från krogen så ere bara att slappa utanför dig tills du kommer hem. Står vid mitt ord