• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

I sann KSanda med klockan i högsta hugg! Vilken dinka är det?
Själv så var jag skjutledare hela helgen så jag tar igen det med min gode vän Laphroaig nu:)
Givet klocka följer alltid med det var en Omega 2254.50

Därför du sa till alla att det var efterfest hos mig och att vi redan va där?

Trodde inte du hade låst dörren och två av brudarna var ju sugna på efterferre. Fick rekognosera tyvärr var ju dörrjäveln låst och du inte hemma ännu. Tackade tom nej till "nattamat" med Madde (mitt ex) för att prova lyckan om din dörr var olåst...

Tisdagsfyllor är också ganska bra. Fördelen med att bli full på en husbåt är att man kan skylla sitt vinglade på vågorna. Att vakna bakfullast i hela världen och befinna sig på en gungande husbåt är inget jag vill rekommendera.

9cbad244fd71b2b22e153431ccb3b9d4.jpg

Fortsättning följer...

Japp. Skulle ta en nykter utgång (juat varför vetefan). Men sedan så bestämde sig mitt ex att följa med vårat gemensamma kompisgäng ut. Och det går fan intr att vara nykter när hon babblar på om sitt liv. Ny sambo (som hon dessutom träffade medans vi var tillsammans), lägenhet och fan och hans moster. Så det var bara att beställa in drinkar och en kubikmeter öl.

Uppföljningen

För en gångs skull kommer man ihåg allting, tror jag, istället för halloween borde det kallas slutoween med tanke på hur tjejerna klädde ut sig(man tackar och bockar för det i för sig), cider är min nya fulldricka, satan i gatan vad det gott det är.
Hade halva inne men sedan försvann hon ut i tomma intet, hennes förlust. Tappade bort mina vantar så cykelturen hem var ingen höjdare.

En hyffsad lyckad kväll skulle jag ändå säga.

Måste säga att bakfylletråden är min höjdpunkt denna dagen då jag inser att det finns några andra som mår som jag.... tack!

Är i en lägenhet som en gång haft mitt namn på dörren. Ligger nu i ett badkar som också vart mitt. Ensam i lägenheten mitt ex är inte här, hon skulle på nått släktkalas. Mitt största bekymmer är hur sjutton jag ska ta mig härifrån. För schnöl för att ta taxi mitt på dagen. Trots att jag ändå under kvällen igår drog mitt kort i tre olika taxibilar vid olika tillfällen, kommunalt lockar fan inte.

Ser just nu ut som att de får bli en kompromiss. Bussresa tre hållplatser sedan kommer en tjejkompis och plockar upp mig. Börjar bli lite brådis nu måste hem och svida om, snart börjar dagens festligheter :cigar:

Tillbaka
Topp