• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

StrawberryFields

Sir Notalot
Uppenbarligen tyckte jag att det var kul att åka på spårvagnar-sightseeing i natt. Sovandes. Svinfull och lätt illamående blev jag väckt för tredje gången vid ändhållplatsen ute i bergsjön (förort, Göteborg) klockan sex på morgonen, fyra timmar efter att jag och polaren så adjö utanför BK. Spårvagnschaffören som väckte mig var i alla fall tok söt... som tur var insåg jag att jag var lite för berusad för att lyckas, hade inte ens kunnat ragga upp mig själv i det tillståndet. Klockan satt i alla fall kvar på armen, så jag får väl skriva av kvällen som en vinst... nu vatten.
 

Nexus

Panerai
Detta jävla LIDANDE. Jag har stått en trekvart i duschen för att skrubba bort nattens synder, svalt en salamipizza på ett sätt som skulle få Sasha Grey att rodna samt druckit en syndaflod av kaffe och cola. Men inte fasen känner jag mig som folk.
Aldrig mer att jag utsätter mig för det här igen. Inte på minst tre dagar i alla fall...
 

Nexus

Panerai
Och angående TS och att fyllemessa olämpliga fruntimmer vill jag bara förtydliga en sak : Evolutionen har gett människan impulser av en enda anledning, att vi ska följa dem.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Chef för bakiskomitten idag, blevThe big lebouwski inspirerad bowling med på tok för många white Russians. "Donny, your out of your element"!!


V7VzvQz.jpg
nSzVtyS.jpg
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Åh herre min skapare... vad var det som förmådde mig att egen händigt försöka tömma en låda vin igår? Kvällen slutade i alla fall långt mycket bättre än vad jag vågde hoppas på när jag kom till korvfesten. Ser verkligen inte framemot att bli runt skakad som skallra av SJ i nästan fem timmar nu..
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Åh herre min skapare... vad var det som förmådde mig att egen händigt försöka tömma en låda vin igår? Kvällen slutade i alla fall långt mycket bättre än vad jag vågde hoppas på när jag kom till korvfesten. Ser verkligen inte framemot att bli runt skakad som skallra av SJ i nästan fem timmar nu..


Brukar allt som oftast avsluta kvällarna med att dricka rödpang och spela musik i typ 2 timmar efter att jag kommit hem... kanske skulle ha mindre skallebank på morgonen om jag slutade med det...
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Ballottning inför studenten och alkohol är ingen bra kombination. Speciellt inte när man blir bjuden på någon slags "vodka", mer likt handdesinfektion.

Snefylla i kubik...
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Lätt bakis, har klarat av 10-års kalas och ska ta fram motorsågen och fälla några träd. Uppiggande bakisgöra :)
 

Rikard

Omega
Har visserligen bara skummat igenom tråden men kan garantera att jag har det jävligare än alla som skrivit här tillsammans.. Fyyyyfagerlund vilken lördag. Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka bandet och förvandla sig till den där eftertänksamme och kloka killen :dead:

Tebax till sängen, gonatt!
 

meo_swe

Audemars
Har visserligen bara skummat igenom tråden men kan garantera att jag har det jävligare än alla som skrivit här tillsammans.. Fyyyyfagerlund vilken lördag. Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka bandet och förvandla sig till den där eftertänksamme och kloka killen :dead:

Tebax till sängen, gonatt!
Om du kommer må bättre kan jag skriva ner några ångestfyllor jag haft;)
 

meuller

Omega
Är det bara jag som är grinig eller känns den här "berättahurmycketjagdrackigårochvadjaggjorde-tråden" passar bättre på flashback, eller typ familjeliv ?
 

Boris Balkan

Fark you!
Är det bara jag som är grinig eller känns den här "berättahurmycketjagdrackigårochvadjaggjorde-tråden" passar bättre på flashback, eller typ familjeliv ?

Svar på fråga 1: Nej det är garanterat fler människor på planeten som känner känslor som dom definierar som grinig just nu.
Svar på fråga 2: Nej. Ungdomarna måste ha en egen tråd när dom inte postar om klockor eller porrsurfar.
 

meuller

Omega
Svar på fråga 1: Nej det är garanterat fler människor på planeten som känner känslor som dom definierar som grinig just nu.
Svar på fråga 2: Nej. Ungdomarna måste ha en egen tråd när dom inte postar om klockor eller porrsurfar.

Fair enough!
Kan tillägga att jag skulle kategoriseras som ungdom. Brukar dela gårdagens strapatser med dem som var med. Brukar vara mer givande :)
 
Topp