Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt dag för Admin jobb eller "städa skrivbordet"AW igår. Jobbat tolv timmar om dagen måndag-onsdag och igår äntligen en ledig kväll. Idag är jag som en zombie på jobbet.
Kommer ha en och annan bakfylla inom en snar framtid tack vare påfyllningen av förrådet...
Dålig volymoptimering av bilen hörruKommer ha en och annan bakfylla inom en snar framtid tack vare påfyllningen av förrådet...
Kommer ha en och annan bakfylla inom en snar framtid tack vare påfyllningen av förrådet...
När en platta Royal kostar 70kr så tror jag att dom vinner över Slots ändåVa fan här har du inte tänkt tillräckligt på apk’n! Slots Guld 5,9 är melodin
Haha, äh, får bli bättre till nästa resa då!Dålig volymoptimering av bilen hörru
Exakt, nästa helg måste jag ner igen och fylla påFan, hela helgen räddad! Framsynt!
Knappt så att jag överlever idag... Nu blir det till skolan så fort det går för att plugga - tagga!Tjänstemannasittning idag på nationen - gratis mat, gratis alkohol och en massa jävla stök - kan bli riiiiiiktigt farligt imorgon...
Hoppas att jag - och levern - överlever
Gillar när man redan dagen innan vet hur man kommer må dagen efter..Knappt så att jag överlever idag... Nu blir det till skolan så fort det går för att plugga - tagga!
Jag mådde bra mycket sämre än jag trodde att jag skulle må... Dagens bakfylla kan vara den värsta på läääänge! Det var inte så jävla farlig när jag vaknade, men vid lunch bröt helvetet loss Vet nu att besk inte riktigt är min grej!Gillar när man redan dagen innan vet hur man kommer må dagen efter..
Har knappt druckit på några veckor nu så känns redan nu i kroppen att när nästa chans till alkohol utanför jobbets gränser uppdagar sig så kommer jag knappt kunna gå.. Helvetes veckor just nu på jobbet och allmänt ofas med livet. FAAN!!
Var det Lund du pluggade i?Jag mådde bra mycket sämre än jag trodde att jag skulle må... Dagens bakfylla kan vara den värsta på läääänge! Det var inte så jävla farlig när jag vaknade, men vid lunch bröt helvetet loss Vet nu att besk inte riktigt är min grej!
Stämmer mycket bra!Var det Lund du pluggade i?
Då får vi styra upp en Gtg nästa gång jag är på plats.Stämmer mycket bra!
Låter vettigt!Då får vi styra upp en Gtg nästa gång jag är på plats.
Reserverar en plats redan nu... uppdatering följer imorgon.
En som åkt på helgpasset väntar med spänning på uppdateringar denna regntunga lördagsmorgon..Kommer vara en synnerligen svår dag för mig imorgon...
Haha vad är det för bus du har hittat på nu då??Reserverar en plats redan nu... uppdatering följer imorgon.