• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

WBergdahl

Panerai
Jävlar i havet va jag mår idag!
Rödtjut, Sour Fisk, gin och bira är tydligen inte en speciellt bra kombo för man inte vill ha en galen bakfylla... Kom i säng redan 01, men mår fan sämre idag än jag gjort på hela terminen...
 

Edin

Panerai
Hittade en granne från porten bredvid sovandes mitt i portöppningen för nån vecka sedan. Fick liv i han och han knatade upp två våningar och lyckades komma in i sin lägenhet. Tydligen hade det tagit honom nästan en timma att få in nyckeln i porten så all energi var slut när han fick upp den. :D
 

WBergdahl

Panerai
Kommer ha en och annan bakfylla inom en snar framtid tack vare påfyllningen av förrådet...
Snapchat-736832853.jpg
 

WBergdahl

Panerai

chgeorg

Omega
Knappt så att jag överlever idag... Nu blir det till skolan så fort det går för att plugga - tagga!
Gillar när man redan dagen innan vet hur man kommer må dagen efter..

Har knappt druckit på några veckor nu så känns redan nu i kroppen att när nästa chans till alkohol utanför jobbets gränser uppdagar sig så kommer jag knappt kunna gå.. Helvetes veckor just nu på jobbet och allmänt ofas med livet. FAAN!!
 

WBergdahl

Panerai
Gillar när man redan dagen innan vet hur man kommer må dagen efter..

Har knappt druckit på några veckor nu så känns redan nu i kroppen att när nästa chans till alkohol utanför jobbets gränser uppdagar sig så kommer jag knappt kunna gå.. Helvetes veckor just nu på jobbet och allmänt ofas med livet. FAAN!!
Jag mådde bra mycket sämre än jag trodde att jag skulle må... Dagens bakfylla kan vara den värsta på läääänge! Det var inte så jävla farlig när jag vaknade, men vid lunch bröt helvetet loss :grumpy: Vet nu att besk inte riktigt är min grej!
 

WBergdahl

Panerai
Idag är första dagen på ytterligare en vecka med nollning på LU! Som fadder måste man ju spikat visa var skåpet ska stå, så gissar på att morgondagen blir minst sagt mörk... Men gör nog inget, imorgon är jag "nykter" för att ladda upp inför en sjuhelvetes finsittning på fredag - nu åker vi, första biran är öppen!
 
Topp