• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Så, här ligger jag och njuter av en ledig fredag och ångar av bakfylla, cigarettrök och vitlök när någon helt plötsligt knackar på dörren. Vad i... På andra sidan dörren står den vackraste unga kvinnan jag har träffat i hela mitt liv med en söt liten brevbärar uniform från posten. Där står jag, orakad, oduschad och ocharmig.
Hon: Hej, brevet var för stort för brevinkastet
Jag: Hej, jaha... (säg inte, thats what she said säg inte thats what she said säg inte thats what she said)
H: Varsågod
J: t-t-tack...

Hon vände sig om och gick, och jag kunde göra något annat än att skamset stänga dörren och dö lite inombords.

Men nu har jag i alla fall ett klockställ från Tag Hauer. Tack Jensab

Skicka gärna packet till mig så att de kommer fram när jag har en ledig dag och inte är bakis...

HA ha, skicka in novellen till "någon " tidning så kanske du får några hundringar!
/j

Finns det något värre att kolla kontot dagen efter och inse att man gjort av med alldeles för mycket pengar. Ingen aning om vad de dragna summorna är, samt att utbrista för sig själv "inte fan käkade jag något" men jo kontoutdraget säger annat!
Men taxin var billig iaf :happyhappy:

Finns det något värre att kolla kontot dagen efter och inse att man gjort av med alldeles för mycket pengar. Ingen aning om vad de dragna summorna är, samt att utbrista för sig själv "inte fan käkade jag något" men jo kontoutdraget säger annat!
Men taxin var billig iaf :happyhappy:

Samma känsla här. HELVETE vad stålars det gick igår!

2014-06-01 12.16.38.jpg
Det är en bra dag idag...

Bakfylleångest i sitt esse! Polaren laddade upp en bild på en strippa inne i Chat Noir på min Instagram med min telefon, vaknade med många missade samtal från flickvännen....

Jag borde inte få lämna huset på helgerna...

Väldigt roligt, måste utsätta någon för ngt liknande :)

Ryktet på stan säger att vår kära soldat meo_swe kommer behöva skriva av sig här imorgon...:D
Ja, det kan vara så att jag måste bikta mig idag.... Hur det kan kännas smart att ta "en öl" när man jobbat tre dygn i sträck undrar nog fan gudarna. Och när kollegan nu skulle iväg och käka middag med sin bättre hälft skulle jag fan gått hem. MEN NEJ!
Istället så ringer syrran och vill att jag ska testa en ny drink...
Det hela slutade med ett tiotal drinkar, ambulans, vodkaprovning, burgare med pulled pork och sedan öl med syrrans chef. Så nu mår man som man förtjänar..... Dock är ingen borttappad StrawberryFields , Och denna gången lyckades jag inte skrämma bort ragg med varken dumma kommentarer eller skämt. :)

Ja, det kan vara så att jag måste bikta mig idag.... Hur det kan kännas smart att ta "en öl" när man jobbat tre dygn i sträck undrar nog fan gudarna. Och när kollegan nu skulle iväg och käka middag med sin bättre hälft skulle jag fan gått hem. MEN NEJ!
Istället så ringer syrran och vill att jag ska testa en ny drink...
Det hela slutade med ett tiotal drinkar, ambulans, vodkaprovning, burgare med pulled pork och sedan öl med syrrans chef. Så nu mår man som man förtjänar..... Dock är ingen borttappad StrawberryFields , Och denna gången lyckades jag inte skrämma bort ragg med varken dumma kommentarer eller skämt. :)

Åkte hela gänget med i ambulansen för att fortsätta festen? ;)

Åkte hela gänget med i ambulansen för att fortsätta festen? ;)

Den enda som fick åka ambulans var den medvetslösa uteliggaren jag höll koll på tills utbildat folk kom. Borde man känna sig kränkt om man får frågan först av LKC sedan av ambulansföraren om man jobbar inom vården eller är vakt när man står och vinglar och ger en snabb överläggning av läget?

Men där inne finns ju roliga substanser, så man kanske skulle försöka hoppa in :D

Hamnade i går på en rätt lusig bar i Cocoa Beach, Florida. Är egentligen här på familjesemester, men tänkte kolla USA-Portugal i socialt sammanhang. Slutade med att jag stod och skrek USA, USA, USA ihop med alla andra och bartendern började bjuda på nån slags äppelwhisky. Tur man fick en dag i stillhet på beachen innan nästa jävla temapark i Orlando väntar...

Tillbaka
Topp