• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bakfylletråden

Vad i hela helvetet... firade Hollands seger mot Costa Rica igår. Slutade inte dricka förens jag talade holländska.
Min lokala pizzeria är hjältar, idag slog det hastighetsrekord i hemkörning av kebaben.

meo_swe och StrawberryFields, hinner ni vara onyktra mellan all bakfylla?
Det är något speciellt med att vara singel och soldat/sjöman. Dåliga idéer och sprit är mer eller mindre en del av vardagen. Men ja, klart man hinner vara bakfull ibland, dock är det bara att hoppa upp på hästen igen!
"The circle of life". Får lite lejonkungenvibbar av er två...
Det är jag som är Timon...
Pumba (jag) kommer anmäla mig i veckan. Om inte annat får vi ha ett stort reportage här nästa veckan jordgubben. Vilken dag åker du ner förresten?

meo_swe jag flyger ner på lördag, borde vara framme på campen runt 14. Dricka öl och titta på fotboll med hollänskor ståt på schemat. När flyger du ner, och vad kommer du sporta där nere?

meo_swe jag flyger ner på lördag, borde vara framme på campen runt 14. Dricka öl och titta på fotboll med hollänskor ståt på schemat. När flyger du ner, och vad kommer du sporta där nere?
planet landar 1515, så jag lär vara anfallsberedd ca DTG 121700. Planen för mig är att leta temporär kärlek eller dåliga Idéer. Vi bör sammanstråla för att dricka ölen. Och ta, rensa Shamrocks om fotbollen går dåligt. Jag kommer med största sannolikhet sporta LLD på ett ZULU.

planet landar 1515, så jag lär vara anfallsberedd ca DTG 121700. Planen för mig är att leta temporär kärlek eller dåliga Idéer. Vi bör sammanstråla för att dricka ölen. Och ta, rensa Shamrocks om fotbollen går dåligt. Jag kommer med största sannolikhet sporta LLD på ett ZULU.
Låter bra. Jag gissar att de kommer att visa matcherna på shamrock. Det är nog där jag kommer spendera min tid när jag inte är på basen och umgås med norskor.

Låter bra. Jag gissar att de kommer att visa matcherna på shamrock. Det är nog där jag kommer spendera min tid när jag inte är på basen och umgås med norskor.
Vem kör resereportaget? Du eller jag?
Ska vi köra betting? flest ragg? största paddan? Flest antal spyor? mest lego i kängorna? snabbast i mål? sämst raggningsreplik?

• Like
Reactions: M.U
Någon som har något tips hur man botar en bakfylla från helvetet???

Ett flak öl samt en flaska Southern Comfort fick jag i mig under en 12 timmars session. Man kände sig inte som en kung imorse när man vaknade..

Häpp! Jag anmäler min närvarande igen!

Fortfarande full eller? *min närvaro igen heter det hjärtat.
Checkar in jag med! Fyfan imorse när jag vaknade funderade jag på om vi ens gick vidare efter matchen tog 5-10 sek innan minnet trillade på plats igen (bitvis iaf)
Men fan Marcus uggla de va ball o vi löste brauds alltid nått, nu får jag liiida en hel jävla arbetsdags för mitt osunda leverne.

Fortfarande full eller? *min närvaro igen heter det hjärtat.
Checkar in jag med! Fyfan imorse när jag vaknade funderade jag på om vi ens gick vidare efter matchen tog 5-10 sek innan minnet trillade på plats igen (bitvis iaf)
Men fan Marcus uggla de va ball o vi löste brauds alltid nått, nu får jag liiida en hel jävla arbetsdags för mitt osunda leverne.

Jag skrev det med ett snett jävla öga imorse.... fortfarande suddigt...

Tillbaka
Topp