• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bakfylletråden

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Fördelen med att ha en sen semester. När de andra går på sina vet man att ens kommer snart. Sen när jag går på min, då vill de ha mer och jag skickar bilder från stranden när det är värmebölja. All is good.


Strandbilder är alltid skönt om man sänder dom.. Oftast har jag också sen semester. Men eftersom jag ska plugga så gick det inte så bra.. :banghead:
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Igår tequila, pizza idag
image.jpg
 

M.U

Rolex
Nu kommer den. En vecka hårt körande, en vecka kvar. Idag slog det till, bakfyllan smyger på när man är som svagast. Sen vet jag dock inte om jag bara mår dåligt för att jag fortfarande är full eller om den berömda har stått till med full kraft. 7h kvar till återställaren....
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jajjamän!

Helvete, jah kommer höra av mig här imorron igen nör ajg blir människa. Men fan va smutsig jah känner mig. Ragga på sdatn m inte är 20 än kämns fel. Mem endåså rättt
En viktig sak jag alltid utgick efter var om de hade moped, då var det okej. Borde gälla alltid oavsett?

För övrigt ser jag inte fram emot om fem-sex timmar när man bör posta här :(
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Efter att ha börjat dagen med champagne kl 11 så är de dags att checka ut nu känns det som. Godnatt, varannan vatten nu på kvällen så man bööör vara återställd imorgon!!
 

meo_swe

Audemars
En viktig sak jag alltid utgick efter var om de hade moped, då var det okej. Borde gälla alltid oavsett?

För övrigt ser jag inte fram emot om fem-sex timmar när man bör posta här :(

Jag mådde jättebra igår. tills jag tog en sista öl innan jag gick och la mig (för det är ju så jävla smart). Vaknade upp vid sex och kunde inte röra mig. Nu har jag lyckats krypa ut i köket och hämta vatten.

Och den där damen igår, Satan va söt hon var! Men fan, hon var 18. tror jag. eller kanske nyssfyllda 19... Hon hade precis gått ur gymnasiet i alla fall. Känner mig som en bakfull Farbror Bosse...
 

M.U

Rolex
Jag mådde jättebra igår. tills jag tog en sista öl innan jag gick och la mig (för det är ju så jävla smart). Vaknade upp vid sex och kunde inte röra mig. Nu har jag lyckats krypa ut i köket och hämta vatten.

Och den där damen igår, Satan va söt hon var! Men fan, hon var 18. tror jag. eller kanske nyssfyllda 19... Hon hade precis gått ur gymnasiet i alla fall. Känner mig som en bakfull Farbror Bosse...


Dom är farliga.... du kan hamna i himlen eller fängelset..
 
Topp