Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snuskigt vacker!Läckerbit på L.U. Chopard. Evighetskalender, mikrorotor och stort datum i 43mm stålboett. Älskar detaljen att sunburst-effekten utgår från loggan kl. 12!
Eller hur! Enda nackdelen är väl 43mm, men jag kan offra mig. Ska bara hitta drygt 200 lökar först.Snuskigt vacker!
Den var helt fantastisk!Läckerbit på L.U. Chopard. Evighetskalender, mikrorotor och stort datum i 43mm stålboett. Älskar detaljen att sunburst-effekten utgår från loggan kl. 12!
Den mörka var riktigt snygg. Men fyrkantigt? Hmm...
"News from Baselworld: Tetra neomatik and Tetra neomatik tiefblau, the latest additions to the super-thin automatic class from NOMOS Glashütte."
Gillar färgkombinationerna på den mörka...
Undrar hur det är med höjden också, den ser ut att sväva lite på bilden I vilket fall hade inte den gjort ont att ha heheEller hur! Enda nackdelen är väl 43mm, men jag kan offra mig. Ska bara hitta drygt 200 lökar först.
ja jag vet inte om det är nåt jag skulle ha på mig, är väl lite som cartiers kantigare modeller och liknande... kräver sitt tillfälle antar jag. men snygg!Den mörka var riktigt snygg. Men fyrkantigt? Hmm...
Nej man hade ju överlevtUndrar hur det är med höjden också, den ser ut att sväva lite på bilden I vilket fall hade inte den gjort ont att ha hehe
Menar du siffran fem (5)? Jag kan upplysa dig om att Rolex inte har patent på den...Kan inte Omega komma på något eget..
Haha, ja det var ju jävligt lätt att läsa av tiden i den camotavlan.Detta verkar vara Sinn's nyheter. Känns spontant inte jättespännande...
Gillar skarpt, kul också att det visas nysläpp som passar en arbetarplånbok.
"News from Baselworld: Tetra neomatik and Tetra neomatik tiefblau, the latest additions to the super-thin automatic class from NOMOS Glashütte."
Nomos är riktigt nice! Kul släpp också
Mejlade bergströms och fick som svar att den antagligen (utan någon säkerhet) kommer lista på samma som nuvarande med blå tavla gör. Dvs 102 800:-Någon som vet pris på gråa yachtmastern ned blå visare?
Det är väl syftet med camo?Haha, ja det var ju jävligt lätt att läsa av tiden i den camotavlan.
Japp, verkar så!Lär vara samma som nuvarande väl? Samma ref, bara ny färg. Jag gillar den bruna...
Har du nån länk till den med pris och specs? Hittar ingetLäckerbit på L.U. Chopard. Evighetskalender, mikrorotor och stort datum i 43mm stålboett. Älskar detaljen att sunburst-effekten utgår från loggan kl. 12!
Slänger in en till! Black bay black på stål fortfarande snyggast imo..Klockan har ju vart uppe tidigare, men tycker att den såg rätt okej ut på den här bilden jämfört med alla jag sett tidigare.
Ska den vara sådär? End-link på ena sidan och inget på den andra? (Den svarta PVD alltså)Slänger in en till! Black bay black på stål fortfarande snyggast imo..
Det verkar vara en synvillaSka den vara sådär? End-link på ena sidan och inget på den andra? (Den svarta PVD alltså)
Titta igenSka den vara sådär? End-link på ena sidan och inget på den andra? (Den svarta PVD alltså)
Trött jag är på Clymer..
Jahopp.. Ser inte ut att bli 20kkr för Tudor BB 36mm på länk..
Och wauw, vad blank den ser ut att vara.