Den är med på rolex hemsida, men det är väl bara ett "nattfoto" för att visa arr lumen är blå??
Vad menar du? Enligt Rolex är den ny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är med på rolex hemsida, men det är väl bara ett "nattfoto" för att visa arr lumen är blå??
Har du inte photoshoppat lumen? Den ser ju askass ut.?
Skulle inte banga på den orange!Vad säger KS om detta, personligen säger jag NEJ NEJ NEJ
Har du inte photoshoppat lumen? Den ser ju adlads ut.
Och är ny. Så det såHar du inte photoshoppat lumen? Den ser ju askass ut.
Söker man på Rolex' nyheter på Baselworld 2016 är den med i deras line up.Den är med på rolex hemsida, men det är väl bara ett "nattfoto" för att visa arr lumen är blå?
Ja men det är väl inte en pvd-klocka med blå everything...?! Utan bara för att visa lumen i mörkret på stålklockan.Söker man på Rolex' nyheter på Baselworld 2016 är den med i deras line up.
Instämmer. PP var riktigt bra.PP var ju fet och Alpinan smakfull!
I dagsljus. Vem har yrat om pvd?Ja men det är väl inte en pvd-klocka med blå everything...?! Utan bara för att visa lumen i mörkret på stålklockan.
Jahopp.. Ser inte ut att bli 20kkr för Tudor BB 36mm på länk..
Och wauw, vad blank den ser ut att vara.
Ytterst märkligt att sätta 0 och inte 12 där uppe.Longines Railroad
Rätt fin kontrast mellan tavla och visare. Fast den är väl stor som så många andra Longines. 41-43mm?Longines Railroad
Blue Oyster
Instinktivt tänker jag att det är trist att de inte återgått till 36mm men den är ändå riktigt smakfull.
40 mm enligt hemsidan!Rätt fin kontrast mellan tavla och visare. Fast den är väl stor som så många andra Longines. 41-43mm?
Har väl nåt med tågtrafik att göra? Railroad, liksom.Ytterst märkligt att sätta 0 och inte 12 där uppe.
Kan det ha ngt med att göra hur tågindustrin anger tid? En ren gissning alltså.Ytterst märkligt att sätta 0 och inte 12 där uppe.
Tåget går "kl 0"?Har väl nåt med tågtrafik att göra? Railroad, liksom.
I dagsljus. Vem har yrat om pvd?
Var ju lite kulYtterst märkligt att sätta 0 och inte 12 där uppe.
Ja, med facit i hand borde jag lagt upp bägge bilderna tillsammans. Svårt att tro att lumen är illblå när man ser den i "vila".Ja exakt! Förstod dig fel och trodde du menade att klockan var svart (som den ser ut att vara på bilden du bifogade först), och framförallt då BLÅ hela tiden.
Dvs att index osv var blått oavsett ljus..
Haha ja verkligen. Sjukt skarp och konstig färg.Ja, med facit i hand borde jag lagt upp bägge bilderna tillsammans. Svårt att tro att lumen är illblå när man ser den i "vila".
24-timmarsskalan går ju dessutom från 12 till 23.Tåget går "kl 0"?
Tåget går "kl 0"?
Hur tjock är den? Lika blockig som den större BB men bara i mindre diameter?
Jahopp.. Ser inte ut att bli 20kkr för Tudor BB 36mm på länk..
Och wauw, vad blank den ser ut att vara.
Tunnare, iallafall av det jag kan utläsa här:Hur tjock är den? Lika blockig som den större BB men bara i mindre diameter?
Stämmer bra, Jönsson ute och cyklar igen...Isåfall står det fel, den släpptes förra året. Tror @Omen har en
24-timmarsskalan går ju dessutom från 12 till 23.
Jag gillar den skarpt!inte min kopp av thé men rätt snygg