MånsT
Guld
Endast det på instakontot "jestacey". 43mm, $25.700, mikrorotor, 58h gångreserv. Lär kommer full info inom kort.Har du nån länk till den med pris och specs? Hittar inget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Endast det på instakontot "jestacey". 43mm, $25.700, mikrorotor, 58h gångreserv. Lär kommer full info inom kort.Har du nån länk till den med pris och specs? Hittar inget
Han vill ha ALLT.Trött jag är på Clymer..
Patek ska tydligen presentera lite nytt nu på fredag.
Jaha, den var ny?
Är den fortfarande matt? Det var anledningen till jag sålde min.Jag inser att jag verkligen saknar min gamla Explorer. Störde mig aldrig på visaren, men lume i sifforna låter nice. Den ultimata klockan, helt enkelt.
Priset var ju inte heller något att bråka om.
Ja? Har du fler bilder får du gärna lägga upp!Jaha, den var ny?
Vill ni ha fler bilder?
Sluta negga nuJag är rätt underväldigad över årets släpp. Bland Rolexnyheterna är det typ bara en korrektur av Explorers visare som är relevant. Kul att så många gillar nya Daytona, men mitt allra minsta problem med moderna Daytona är stålringen (och jag tycker att en ring helt i keramik blir väl "tungt").
Gladast blir jag av att se MB&F och deras satsning med byns klaraste lysande (...) stjärna på klockfronten (JT/Black Badger).
Verkligen kul för JT.Jag är rätt underväldigad över årets släpp. Bland Rolexnyheterna är det typ bara en korrektur av Explorers visare som är relevant. Kul att så många gillar nya Daytona, men mitt allra minsta problem med moderna Daytona är stålringen (och jag tycker att en ring helt i keramik blir väl "tungt").
Gladast blir jag av att se MB&F och deras satsning med byns klaraste lysande (...) stjärna på klockfronten (JT/Black Badger).
Såg fel, har inga bilder på den än.Ja? Har du fler bilder får du gärna lägga upp!
PP var ju fet och Alpinan smakfull!
Kommer nog dröja, det kommer inte släppas några nautilus på basel. En 5711r råkade också smita med din bildkavalkad!Såg fel, har inga bilder på den än.
Vadå smita med? Det är en ny modell enligt press-sidan.Kommer nog dröja, det kommer inte släppas några nautilus på basel. En 5711r råkade också smita med din bildkavalkad!
Alpinan var helt ok.
Alpinan var faktiskt rätt schysst, men vad fan är det för datumplacering?!
Det där är faktiskt den jag är mest uppspelt över hitintills förrutom nya Rollarna.
Jahopp.. Ser inte ut att bli 20kkr för Tudor BB 36mm på länk..
Och wauw, vad blank den ser ut att vara.
Vet inget om det, men känns som den kommer ligga på ungefär samma/lite mer än OP? Såg tidigare att någon fick fram Daytonapris så det borde ju gå få fram airKingens också.. Inte sett i tråden tror jag.Kommer Airking gå in som billigaste Rolexen i programmet eller är OP kvar som den kandidaten?
?@JohnZ
Bara riktiga releaser i denna tråd tack.
Märkligt, det var därför jag inte lade upp den tidigare men eftersom den stod som ny så la jag upp den nu.Isåfall står det fel, den släpptes förra året. Tror @Omen har en
Samma här, tills jag insåg att jag kanske inte är man nog att bära upp 36mm. Den ser lite för blank ut också.Det där är faktiskt den jag är mest uppspelt över hitintills förrutom nya Rollarna.