Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blue oyster bar @DG_STHLMBlue Oyster
Instinktivt tänker jag att det är trist att de inte återgått till 36mm men den är ändå riktigt smakfull.
Den svarta är hemsk alltså.
How would I know Står ju Hodinkee i botten på bildenJävlar vad stor bronsen ser ut att vara, hur känns den i handen?
Alltså varför gjorde de inte riktiga ändlänkar på BBD? Wtf.Den svarta är hemsk alltså.
Bah! Sorry skyller på "kolik bakfylla"How would I know Står ju Hodinkee i botten på bilden
Snygg!
Men en seiko snk rippoff
...
PowerDrive technology increases the speed of rotation of the hands...
...
Var inte det förra årets news? Finns ju ett antal på forumet.Varför snackas det inte mer om everose Yacht Master?!
Menar ettan, som kom idag.Var inte det förra årets news? Finns ju ett antal på forumet.
Den har fortfarande fel storlek så du kan lugnt köpa en begagnadMen, jag som hade bestämt mig för att köpa mig en Explorer till sommarn, så måste man nu älta allt ett varv till om man skall vänta på den nya eller följa planen för det var inte någon så fantastisk uppgradering så det är självklart att vänta i mina ögon eller missar jag något?
App app app! Nya är helt rättDen har fortfarande fel storlek så du kan lugnt köpa en begagnad
Älskar't!Vilka jävla nyheter från Tudor! BB 36mm! WHAAAT
Det finns kvartsare med digital krona där visarna snurrar snabbt, som exempelvis på min MTG.No, ETA, it does not.
Med krona 54mmVilka jävla nyheter från Tudor! BB 36mm! WHAAAT
Ja, den vita växer på mig asså!Ren porrrr!
Håller med! Hamstern kasta dig i väggen!Ren porrrr!
Rätt kraftigt redigerad men den är nog rätt schysst i alla fallRen porrrr!