• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2016-tråden

Left side of the Moon är ju iaf lite annorlunda... :rolleyes:

SP_Moonwatch_DSotM_31192445101003_Fuite_1600x900.jpg

Men, jag som hade bestämt mig för att köpa mig en Explorer till sommarn, så måste man nu älta allt ett varv till om man skall vänta på den nya eller följa planen för det var inte någon så fantastisk uppgradering så det är självklart att vänta i mina ögon eller missar jag något?

Men, jag som hade bestämt mig för att köpa mig en Explorer till sommarn, så måste man nu älta allt ett varv till om man skall vänta på den nya eller följa planen för det var inte någon så fantastisk uppgradering så det är självklart att vänta i mina ögon eller missar jag något?
Den har fortfarande fel storlek så du kan lugnt köpa en begagnad ;)

Finns någon profil på lite sociala medier som kallar sig watchanish, någon mer som spanar på hans läckra klockor? kommer upp bilder ganska ofta där det är galet läckra ur som han tittar på :D
Och mycket just nu är från Basel, en den saphire så vill ni se lite pics från plats så kan jag rekommendera det!

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp