Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg som fan. Påminner om rootbeer. Ett av de bättre släppen i år tillsammans med svarta daytonan.Den här är fan myzig
![]()
![]()
Hade bokat den om inte kronan är så satans fulLite från @Dailywatch snapchat, kan ju vara kul att se dom i riktigt ljus (vissa har postats förr på KS):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vet inte riktigt hur jag ställer mig till rolex användning av färg i senare modeller och på senare år (tänker först och främst på OP-modellerna med prickarna, nya YM och air-kingen). Känns lite experimentellt, föryngrat och kul på ett sätt men lite för spejsat och vågat på ett annat. Försöker de nå en ny målgrupp kanske? Vad tycker/tror ni andra om det? Pvd-tudorns länk var förövrigt horribel, känns som att de har slängt ihop den dagen före mässan...
100 CHF = 842.78 SEK11350€ vad det nu blir i SEK? x10 eller?
Blir typ såhär om 60 årDen kommer nog inte åldras på ett bra sätt![]()
Maken till indexRoger, löjligt feta index, bra glasring också för den delen.
![]()
![]()
Angelus, vad hände med läsbarheten?
![]()
Omega, ännu en grey side, men med meteorit...
![]()
Riktigt kul med en mindre smaskig klocka. Kan bli perfekt beater!Inte alls hunnit igenom tråden än och ställer mig säkert (och gärna) i kören som ropar Tudor BB 36mm!! Riktigt riktigt rolig överraskning! Är det någon som sett något pris än? Såg något om $2500?
Nu ska jag börja läsa från sida 1
![]()
Håller med... Explorer 1 har alltid varit trevlig och stilren!Sådär, då har jag läst ikapp så jag kan lägga mig. Nya Explorer 1 såg ju riktigt trevlig ut!
Grym färgkombination...Nya Omega Seamaster svart/orange var trevlig tyckte jag!
Tyvärr +1Ser helt förjävlig ut på länk, i alla fall enligt den här bilden.![]()
There we go! Eller som Fylking säger - äntligen!En ny Explorer
COSC, bredare & längre visare, lysmassa på siffrorna 3/6/9.
http://m.rolex.com/watches/baselworld/new-explorer.html
![]()
Personligen så tycker jag klockan ger ett väldigt blekt intryck färgmässigt vilket inte är min kopp te alls.Gillar heller inte den ljusblå färgen på YM...
![]()
+1Personligen så tycker jag klockan ger ett väldigt blekt intryck färgmässigt vilket inte är min kopp te alls.
Faktum är att jag började fundera i samma banor... Det ska vara fanken att lyckas perfekt, vi talar tiondelar av en mm från att vara perfekt förmodligenEn av årets mest spännande dagar
Mycket bra släppa av Rolex och Tudor. Dock funderar jag på nya Exploreren, jag kanske har blivit knäpp men ser inte visarna lite långa ut nu på den nya haha?
Liknande tavla som den som sitter på Brashear-modellen. Har för mig jag sett en bild med länk på den där.Tror inte Oris visat så mycket än, hittade den här och den yonsson länkade tidigare.
![]()
Jag tycker Air Kingen var svincool. Känns som jag är ensam om detta?![]()
Det skulle vara kul att få lite "live-bilder" på den bruna tavlan på 556 I M. Det skulle även vara intressant att se hur "the awesome Sinn girl" som alla pratar om ser utKommer klämma på Sinns nyheter imorgon.
Någon speciell som jag ska klämma extra på?
GF har haft Art Piece 1 i ett par år, men då var det ett pytte-pytte-pytte-litet skepp som visades. Intressant idé är det ju... ser ut lite grand som om Bertil Vallien hade varit i farten.Roger, löjligt feta index, bra glasring också för den delen.
![]()
![]()
Angelus, vad hände med läsbarheten?
![]()
Omega, ännu en grey side, men med meteorit...
![]()
Okey, vad fasen är det vi ser här? Jo en micro skulptur inne vid kl nio som genom ett förstorningsglas i sidan blir "läsbart"... WTF!?
Den kommer nog inte åldras på ett bra sätt![]()
Jag tycker Air Kingen var svincool. Känns som jag är ensam om detta?![]()