Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ÄR jag på något sätt!! Färgerna, layaouten på tavlan och den fula nitade?..länken formligen SKRIKER "gubbe i keps"! Å såklart tvåton!! Tvåton är ju gubbe personifierat. Då jag är för snål för en 16613 eller än mer 116613 så är ju Tudorn given. Har redan ringt Nymans och beställt!! Men du har väl förtur som forumboss...:-(@RicVin , vem av oss blir först med en guld/stål Black Bay?![]()
Det har du förstås rätt i, bara military modellen som är ny, inte materialet. Men inte mindre roligt för det, med lite kul material val![]()
Breitlight lanserades förra året.
Är också väldigt sugen
Trams.Såg det när jag läste lite igår kvälll .. i mina ögon ere väl same shit som guld pläterad .. det är antingen eller , inget mittemellan
@RicVin , vem av oss blir först med en guld/stål Black Bay?![]()
Juste. Tror att vi högg i sten ...2013? att är en guld/stål-kille.
Blue side of the moonphase..Hallå där, liten smygare från Omega.
![]()
Mm faktiskt, nu får de ge sig. Sagt av en som gillar Omega och speciellt Speedmaster.Blue side of the moonphase..
Jösses.
Men skämt åsido!! Tycker den Tudorn är ett av de mest lyckade släppen hittills. Den och den blåtavlade stål Sky Dwellern !!!
Denna har kanske postats tidigare. Vad tycker pöbeln om denna? I mina ögon riktigt lyckad och passar perfekt som sommarbeater! Kliar i fingrarna just nu!
![]()
Riktigt snygg. Vad heter modellen. Nån ny variant av 104?
Tror du inte att den är framtagen för att ta marknadsandelar av Breitling?Mottagandet av nya SD verkar ljummet. Hoppas den blir ett megafiasko!![]()
Hmm...om en sub ska kosta 80 k så känns väl 128 k för Iron sky (bra smeknamn va?) på något perverst sätt ganska prisvärt!De flesta priser finns på hemsidan som vanligt
![]()
Verkligen, du får inte glömma att det är en annual calendar!Hmm...om en sub ska kosta 80 k så känns väl 128 k för Iron sky (bra smeknamn va?) på något perverst sätt ganska prisvärt!
I högen av allt blankt och polerat känns den som ett spa. Man blir lugn av det matta och borstade. Det finns risk att den kan bli en klassiker då jag tror att man aldrig kommer att tröttna på den.Börjar faktiskt ångra att jag sa att Black Bay-chronon inte var min kopp av te. Den växer på mig!
![]()
Jag smygerkänner att jag uppskattar kompilationen. Men i ett så högt och tjockt case blir det Omega-larvigt.Hmm...om en sub ska kosta 80 k så känns väl 128 k för Iron sky (bra smeknamn va?) på något perverst sätt ganska prisvärt!
Denna har kanske postats tidigare. Vad tycker pöbeln om denna? I mina ögon riktigt lyckad och passar perfekt som sommarbeater! Kliar i fingrarna just nu!
![]()
Håller med om Sky-dwellern, gillar den hårt! Som någon nämnde känns den faktiskt prisvärd om man jämför med priset på nya SD:n, keramiska Daytonan m.fl.. Det handlar trots allt om Rolex för närvarande mest avancerade klocka sett till komplikationer..Tycker den Tudorn är ett av de mest lyckade släppen hittills. Den och den blåtavlade stål Sky Dwellern !!!
Samma år som det fanns en (sic) BB-modell... och du var i princip ensam om den på forumet. Tiderna förändras.Juste. Tror att vi högg i sten ...2013? att är en guld/stål-kille.
Jag var en pionjär.Samma år som det fanns en (sic) BB-modell... och du var i princip ensam om den på forumet. Tiderna förändras.
Jag var en pionjär.
Tre år f.400 enligt vår Tudorräkning.Jag var en pionjär.