Imorgon kommer det förhoppningsvis komma massa nya spännande släpp, när mässan öppnar portarna på riktigt

Under tiden måste man ju reflektera lite över alla kunniga, insatta, intresserade klockentusiaster i denna tråd som dykt upp på 30 av hitintills 46 sidor som endast är fixerade vid, hur stor är den? Nä, jag önskar...
Utan att ta upp mina egna preferenser så måste jag säga att detta fenomen är något av det värsta kräkmedlet som finns att läsa om, andras uppfattning om vilka millimeter som är det perfekta. Och det handlar i 99,9% om vad just dom kan bära. Snälla, kan inte ni starta en helt egen avdelning och bara diskutera detta? Det ska ju för fan va roligt och lärorikt att läsa om och se dom nya släppen. Att diskutera detaljer, urverk eller design och material är ju något berikande. Vad han, hon ,hen, den har för personliga åsikter om storlek på den egna armen är så oerhört ointressant. Ja, jag kunde förstås ha skrivit av mig i "saker som irriterar er i vardagen" tråden, men nu gjorde jag det här, med förhoppning om en mer konstruktiv debatt gällande just klockor.
Pease and love jao!