• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

rolex.jpg

Har någon lyckats ställa sig i kö än på den nya pepsin?
Japp, pratade med en säljare/inköpare ca 20 över, han svarade på min fråga att han absolut trodde att jag skulle "få erbjudande på en av de första" från dem då jag ringde såpass på engång. Så, hoppas nu bara inte att det är två års väntan...

Mvh Roffe.

Japp, pratade med en säljare/inköpare ca 20 över, han svarade på min fråga att han absolut trodde att jag skulle "få erbjudande på en av de första" från dem då jag ringde såpass på engång. Så, hoppas nu bara inte att det är två års väntan...

Mvh Roffe.

Förutsatt att du är en stammis/premiumkund? 12.20 lär ju minst 50 pers ha ringt på klockan.

Bästa från Rolex i år. Har alltid saknat glitter mellan pusher och krona! Maximerar blingfaktorn även med skjorta på.

Skärmavbild 2018-03-21 kl. 12.06.09.png
Jupp, oljeshejker och Steven Tyler (och @Hexagon ;)) jublar..

Edit: måste tillägga att jag verkligen inte tycker bling på (herr)ur är något att hänga i granen, men den där är fan både sjuk och cool :D

Senast ändrad:
Den bästa Baselmässan på länge i mitt tycke.
Blir tråkigt om den nya Pepsin kommer o vara lika svår att få tag i som en Daytona. Får nöja mig med min BLNR och en pepsi från Tudor då.

Rolex & Tudor:
laughing-hysterically-gif-1.gif

Av hysterin och kommentarer som:
"sviker vitguld"
"samtidigt av både Rolex & Tudor"
"oyster istället för jube"
"cola istället för pepsi"
mm

Kötiderna och AD.
Vilka gråhandlare som får tjäna massa tussenlappar extra, för visst fan kommer de att vara överfyllda hos alla de långt innan vanlig kreti får en sådan ;)

well played :hilarious:

Blir tråkigt om den nya Pepsin kommer o vara lika svår att få tag i som en Daytona. Får nöja mig med min BLNR och en pepsi från Tudor då.
Kommer garanterat att bli så. Rolex är inne i en sanslös flow nu där kötiderna på tex. stål-Daytona, Seadweller i stål och garanterat den nya Pepsin i stål är gigantiska. Säljarna på andrahandsmarknaden jublar medan alla som inte är sjukt tighta med en AD kombinerat med en stor portion tur gråter över absurda andrahandspriser..

Tillbaka
Topp