Ketan
Basic
Såg fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg fel
Båda de där såg lyckade ut - sen fick jag syn på nya vitguldspepsin.
Betala överpris på chrono24 när de dyker upp i andrahand antar jag...Ok, vägledning nu, hur går jag till väga för att få sen nya pepsin så snabbt som möjligt?
Åk till BaselOk, vägledning nu, hur går jag till väga för att få sen nya pepsin så snabbt som möjligt?
Japp, pratade med en säljare/inköpare ca 20 över, han svarade på min fråga att han absolut trodde att jag skulle "få erbjudande på en av de första" från dem då jag ringde såpass på engång. Så, hoppas nu bara inte att det är två års väntan...Har någon lyckats ställa sig i kö än på den nya pepsin?
Ställ dig i kö hos gråhandlare.Ok, vägledning nu, hur går jag till väga för att få sen nya pepsin så snabbt som möjligt?
125k?Ställ dig i kö hos gråhandlare.
Japp, pratade med en säljare/inköpare ca 20 över, han svarade på min fråga att han absolut trodde att jag skulle "få erbjudande på en av de första" från dem då jag ringde såpass på engång. Så, hoppas nu bara inte att det är två års väntan...
Mvh Roffe.
Säkert
Fan så gött! En för oss med klena lederNy BB 39mm, inte sett nått om tjockleken än, men verkar bra.
Jupp, oljeshejker och Steven Tyler (och @Hexagon ) jublar..Bästa från Rolex i år. Har alltid saknat glitter mellan pusher och krona! Maximerar blingfaktorn även med skjorta på.
Ungefär så. Jag signade upp mig hos AD, och de hymlade inte om att många hört av sig och att återkommande kunder prioriteras.Förutsatt att du är en stammis/premiumkund? 12.20 lär ju minst 50 pers ha ringt på klockan.
What?Rolex har träffat klockrent i balansen mellan modernt och vintage-flört med GMTn. En klocka som är helt igenom modern men som kommer att kvala in som godkänt NOS vintageklocka när de intresserade väl får leverans.
Så jävla rimligt också.Ungefär så. Jag signade upp mig hos AD, och de hymlade inte om att många hört av sig och att återkommande kunder prioriteras.
Hahaha!Jupp, oljeshejker och Steven Tyler (och @Hexagon ) jublar..
Fattas bara nu den där 39-40mm Pelagos i stål som jag efterfrågat...Ny BB 39mm, inte sett nått om tjockleken än, men verkar bra.
Enig.Så jävla rimligt också.
Den bästa Baselmässan på länge i mitt tycke.
Blir tråkigt om den nya Pepsin kommer o vara lika svår att få tag i som en Daytona. Får nöja mig med min BLNR och en pepsi från Tudor då.
Har det kommit pris på Tudors GMT modeller ?
Då är vi så nära en Tudor Sub vi kan komma!Fattas bara nu den där 39-40mm Pelagos i stål som jag efterfrågat...
Kommer garanterat att bli så. Rolex är inne i en sanslös flow nu där kötiderna på tex. stål-Daytona, Seadweller i stål och garanterat den nya Pepsin i stål är gigantiska. Säljarna på andrahandsmarknaden jublar medan alla som inte är sjukt tighta med en AD kombinerat med en stor portion tur gråter över absurda andrahandspriser..Blir tråkigt om den nya Pepsin kommer o vara lika svår att få tag i som en Daytona. Får nöja mig med min BLNR och en pepsi från Tudor då.
Har det kommit pris på Tudors GMT modeller ?
28.440 SEK på länk enligt deras hemsida: https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-gmt/m79830rb-000135 380 kr på länk.