helt klart nära nog för att få en poäng (126711CHNR)Rootbeer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
helt klart nära nog för att få en poäng (126711CHNR)Rootbeer.
Efter 44 hårda år kom klockan till musikenMer Nomos
Autobahn heter den tydligen. 41mm
"Rolex gör toolwatches, det är deras legacy" - Rolex fanboys....Bästa från Rolex i år. Har alltid saknat glitter mellan pusher och krona! Maximerar blingfaktorn även med skjorta på.
Fräsch ändå
Skojar du? Ser ju sjukt bra ut på handleden
Ja det kommer helt klart bli galet, tror väntetiderna kommer bli samma som 116500 dvs om du inte redan är en bra kund så har man ingen chans. Har svårt att tänka mig att de skulle mätta efterfrågan med denna.Hypen finns ju redan. Frågan är hur stor utdelning det blir. Men 125-130 är typ rimligt att gissa på.
Faktiskt avgörande fråga ifall pepsin är köpvärd eller ej enligt mig. Hoppas att den är 20 mm!Är det 20mm eller 22mm mellan luggarna på Tudor Pepsi och den nya 58a?
Fan, hade det varit jubilee till WG-Pepsin hade jag sålt allt och huggit en direkt. Nu känns det mest meh. Lär bli nog kötider för att döda allt intresse för min del.
Men man kanske kan hugga ett jubilee från någon ängslig oysterfanboy när dom börjar komma ut på marknaden och slänga på en svart tvåtonssub
helt klart nära nog för att få en poäng
Fet chansKommer man kunna köpa bezel och länk till sin svarta gmt?????
Sista meningen?
Fan att inte det där var ditt 10000 inläggKommer man kunna köpa bezel och länk till sin svarta gmt?????
VISST! 10 poäng till mig
Poängen är ett faktum!
Heja GnagetHaters gonna hate
Helvete vad snygg!
Poängen är ett faktum!
Kommer man kunna köpa bezel och länk till sin svarta gmt?????
"Rolex gör toolwatches, det är deras legacy" - Rolex fanboys....
Ser ut att vara en win, fortfarande osäker på tavlan. Visarna var en förbättring.
visst är länken lite annorlunda?
Vet inte om denna redan kommit upp?
Bläddrade tillbaka fyra sidor och hittade i tråden, i vilket fall lär man väl hunnit gå i pension innan en sådan kan köpas hos lokala AD
Nu en timme senare. Visst var det överraskande med en Pepsi men i övrigt var det riktigt klent på nyhetsfronten från Rolex. Kan inte ha spenderat många kronor på FOU eller på designavdelningen under 2017.
Ca 40tkr på länk (stål)Ringde Lindroos i Helsingfors och nu är jag typ nr 40 i deras kö. Lagom till sommar 2020 alltså eller 2021, eller 2022 osv..
Ringde Lindroos i Helsingfors och nu är jag typ nr 40 i deras kö. Lagom till sommar 2020 alltså eller 2021, eller 2022 osv..