• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2018 the tråd >>>>>

Mer Nomos
Autobahn heter den tydligen. 41mm
IMG_3224.jpg

IMG_3223.jpg

IMG_3225.jpg
Efter 44 hårda år kom klockan till musiken :)
image.jpeg

Bästa från Rolex i år. Har alltid saknat glitter mellan pusher och krona! Maximerar blingfaktorn även med skjorta på.

Skärmavbild 2018-03-21 kl. 12.06.09.png
"Rolex gör toolwatches, det är deras legacy" - Rolex fanboys....

CCE0BE7D-03AA-4B9B-BE3F-9BA303B69795.jpeg

Skojar du? Ser ju sjukt bra ut på handleden

Ser ut att vara en win, fortfarande osäker på tavlan. Visarna var en förbättring.

visst är länken lite annorlunda?

Hypen finns ju redan. Frågan är hur stor utdelning det blir. Men 125-130 är typ rimligt att gissa på.
Ja det kommer helt klart bli galet, tror väntetiderna kommer bli samma som 116500 dvs om du inte redan är en bra kund så har man ingen chans. Har svårt att tänka mig att de skulle mätta efterfrågan med denna.

Fan, hade det varit jubilee till WG-Pepsin hade jag sålt allt och huggit en direkt. Nu känns det mest meh. Lär bli nog kötider för att döda allt intresse för min del.

Men man kanske kan hugga ett jubilee från någon ängslig oysterfanboy när dom börjar komma ut på marknaden och slänga på en svart tvåtonssub ;)

Sista meningen?

Nu en timme senare. Visst var det överraskande med en Pepsi men i övrigt var det riktigt klent på nyhetsfronten från Rolex. Kan inte ha spenderat många kronor på FOU eller på designavdelningen under 2017. :shifty:

Rolex uppdaterade väl DSSD? Jag tyckte det var riktigt bra, säkert samma länk som SD34 (Bredare), nytt case, verk osv. Skulle lätt köpa en om jag kunde sporta 44mm.

Kul med en BBB på 39mm! Men personligen saknar jag datum.. Sen undrar jag också om någon vet om Tudors Pepsi har 20 eller 22mm mellan luggarna?

Tillbaka
Topp