Du har nog rätt! Men det skall bli intressant att se hur detta påverkar 16710 Pepsi!?Rea på WG pepsi är ett faktum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har nog rätt! Men det skall bli intressant att se hur detta påverkar 16710 Pepsi!?Rea på WG pepsi är ett faktum.
Fet.Haters gonna hate
Tror de finns till 36:an också. Fanns inte häromdagen när jag kollade så de är nya där med antar jag? Gillar den svarta!Verkar som dom har två nya tavlor till OP 39 också!
28.440 SEK på länk enligt deras hemsida: https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-gmt/m79830rb-0001
Mao extremt prisvärt
Blev också uppskriven på listan, med samma information du fick.Ungefär så. Jag signade upp mig hos AD, och de hymlade inte om att många hört av sig och att återkommande kunder prioriteras.
Du köper Tudor's pepsiOk, vägledning nu, hur går jag till väga för att få sen nya pepsin så snabbt som möjligt?
Den blir nu en töntig föregångare som ingen vill ha. Äntligen går den tillbaka till sitt rätta pris.Du har nog rätt! Men det skall bli intressant att se hur detta påverkar 16710 Pepsi!?
Tror de finns till 36:an också. Fanns inte häromdagen när jag kollade så de är nya där med antar jag? Gillar den svarta!
HahahahahaDen blir nu en töntig föregångare som ingen vill ha. Äntligen går den tillbaka till sitt rätta pris.
Köpte några klockor där förra året, jag och frugan. En del ska säljas av här framöver. Så ja, lite premiumkund kanske?Förutsatt att du är en stammis/premiumkund? 12.20 lär ju minst 50 pers ha ringt på klockan.
Känns det rimligt att anta att kötiden för Sub Date kommer kortas ner nu med Pepsi-släppet? Samt, om de skulle ha gjort en prisökning så hade det skett samtidigt som de nya modellerna introducerades?
Attans! Sitter på en dansk ip via jobbet. Du har alldeles rättSkumt. Jag har andra priser här. Du kanske ser utan moms ?
Internetz kommer gå bananas och folk kommer köa gråtandes
Men jag tycker den är rätt ful. Jubbe är för gubbe
Står ju 35k...28.440 SEK på länk enligt deras hemsida: https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-gmt/m79830rb-0001
Mao extremt prisvärt
Köpte några klockor där förra året, jag och frugan. En del ska säljas av här framöver. Så ja, lite premiumkund kanske?
Mvh Roffe.
+1 på den tankenAsså nya Tudor BB GMT tilltalar mig sjukt mycket. 200M, Datum, GMT, COSC och hyfsat pris. Typ precis det jag vill ha just nu!
Jävlar vad sugen jag blev på en sån!
Yikes! Vilken skillnad mot nu på en rolle!+1 på den tanken
Fasen vad det känns längesedan jag köpte en GMT Master II ur butik (Nymans i Västerås) för runt 27.000:-
1996 var det
Hypen finns ju redan. Frågan är hur stor utdelning det blir. Men 125-130 är typ rimligt att gissa på.Ställt mig i kö för pepsi, skulle bli min första Rolle. Inte för att jag räknar med att nånsin få den men ändå
Vad tror vi de kommer landa på beggade? 130?
Satt upp mig på intresselista hos Bergströms GBG.Har någon lyckats ställa sig i kö än på den nya pepsin?