Dronten
Silver
Hoppas!"The lugs and sides of its Oyster case have been redesigned, and the watch is fitted on a five-link Jubilee bracelet."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas!"The lugs and sides of its Oyster case have been redesigned, and the watch is fitted on a five-link Jubilee bracelet."
Skäms ju att jag inte gjort den rätta kopplingen förrän nu:Blir det som med Explorer 39 visaren, gör om gör rätt, nästa år.. sjukt långt över strecket.
keramisk bezel nu?Samma kronskydd och krona som på nuvarande modell. Typiskt att det är något av det jag gillade minst med klockan.
Yaman. Tittade på en platina med exakt likadan tavla för 2 år sen innan jag lade ned detta, som var sodalit.Säker? Sett att det är en lapis på flera ställen. Googla 118239 lapis så dyker den upp
Garanterat avsiktligt - GMT-visaren ska ju gå så nära GMT-ringen som möjligt. Sekundvisaren däremot följer sekundrälsen.Blir det som med Explorer 39 visaren, gör om gör rätt, nästa år.. sjukt långt över strecket.
Lugsen ser fortfarande lika tjocka ut som tidigare maxi-case så undrar vad de har redesignat på den fronten. Men vem vet, det får skjutmåttet ta reda på sen."The lugs and sides of its Oyster case have been redesigned, and the watch is fitted on a five-link Jubilee bracelet."
Nej, är 100% säker på att det är Lapis. Står bland annat på Rolex egna hemsida. Sodalit är ljusare och spräckligareYaman. Tittade på en platina med exakt likadan tavla för 2 år sen innan jag lade ned detta, som var sodalit.
Möjligt men vackert var det inte.Garanterat avsiktligt - GMT-visaren ska ju gå så nära GMT-ringen som möjligt. Sekundvisaren däremot följer sekundrälsen.
Ganska trevliga. mäter 41mm.
Zenith Defy Classic i 41mm
Det är väl en ny för i år?Har det kommit en ny ck2998? Eller menar du den som kom för två år sedan?
Är inte supersnygg när den går utanför chapterringenGaranterat avsiktligt - GMT-visaren ska ju gå så nära GMT-ringen som möjligt. Sekundvisaren däremot följer sekundrälsen.
Även på gummi, jag gillar det jag ser!
Och inte apdyr. Kan bli braSjukt snygg på länken
Håller med, ruggigt fin!Även på gummi, jag gillar det jag ser!
Klockan 1000 imorgon.Letade lite men hittade inget. Har Seiko släppt sina baselklockor ännu?
Möjligt men vackert var det inte.
Håller med, men det har som sagt en logisk funktionell förklaring. Lät på vissa som de trodde att Tudor klantat sig.Är inte supersnygg när den går utanför chapterringen
Vad är det för pris på denna?Och inte apdyr. Kan bli bra
Vet ejkeramisk bezel nu?
Såna tabbar tror jag inte görs utan som du säger, ett medvetet valHåller med, men det har som sagt en logisk funktionell förklaring. Lät på vissa som de trodde att Tudor klantat sig.
Medvetna val kan vara misstag.Såna tabbar tror jag inte görs utan som du säger, ett medvetet val
NejMedvetna val kan vara misstag.
Gillar den, men 41mm och integrerad länk innebär att den kommer bäras betydligt större.
Klart de kan, beror vem som gör dem och vem målgruppen är.