Ha!Inte tagit mig igenom hela tråden så kanske har den dykt upp. Om inte, varsågod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha!Inte tagit mig igenom hela tråden så kanske har den dykt upp. Om inte, varsågod
Tackar tackar@Equilibrium 36an listar ca 48
Funderar starkt på att göra detsamma!Satte upp mig listan på den i stället!
Vänta nu, den där Tudor GMT. Ingen datumbubbla, Pepsi-ring (troligen i stål som fade:ar så där fint med tiden), <85000kr, rivet länk, inget kronskydd och inhouse urverk?
Please take my money.
Vänta nu, den där Tudor GMT. Ingen datumbubbla, Pepsi-ring (troligen i stål som fade:ar så där fint med tiden), <85000kr, rivet länk, inget kronskydd och inhouse urverk?
Please take my money.
Men skulle den inte varit 39mm, tunn, gamla BB-länken och 20mm bandbredd?Benägen att hålla med. När det initiala adrenalinpåslaget över Rolex-pepsi lagt sig kanske det är Tudorn som står som vinnare?
Nästan en tredjedel av priset till och med! Man är helt klart sugen. Ska bli roligt att få klämma på en.Vänta nu, den där Tudor GMT. Ingen datumbubbla, Pepsi-ring (troligen i stål som fade:ar så där fint med tiden), <85000kr, rivet länk, inget kronskydd och inhouse urverk?
Please take my money.
Här är en bild från Instagram där man ser "tjockheten".
Hade redan haft en om dom bara tog bort dubbelindexen.
Ställde mig i kö på den så fort jag såg den.
I stand corrected! Visar hur dålig koll handlare har!
Comeback, vad betyder det? Har inga klockor att diskutera, men nyheter (som Basel) är ju alltid lite småkul!
50 papp för vadå, jag fattar inte vad man får pengen?Vita var också fin
Riktigt fin!Blev ju helt såld på denna 126711CHNR, galet snygg och förhoppningsvis inte lika lång kö.
Det är faktiskt sjukt konstigt. Den borde åtminstone inte gå byta länk på. ”Nya” vitgulden har samma verk som gamla, undrar vad en blå tavla går lös på. Tänker att flertalet med gamla kommer vilja uppdatera till blå mu.Känns ju kul att Rolex i princip arkebuserade hela marknaden för 116719BLRO med nya pepsi.
För vadå, drygt 110k kan man få pepsin + en Oysterlänk, istället för 370k eller vad det nu är för en i vitguld!
Snikmaterial... Allt är relativtFin och trevligt Daytona! Så otroligt tråkigt att Rolex valt snik material bara...
Der vägs upp mer än bra med annat på den där.Fin och trevligt Daytona! Så otroligt tråkigt att Rolex valt snik material bara...
Jo men man kan inte få allt.Men skulle den inte varit 39mm, tunn, gamla BB-länken och 20mm bandbredd?
Kanske gör sig bättre irl?Mycket bra om gmt visaren inte varit för lång
Ja. Den är trevlig! Men kolla mot nya BB58. Dom borde vågat 39mm.Håller med er gubbar, Tudor GMT'n är riktigt fin
Jag gillar allt med den. Nån som vet om 24 timmars visaren är ställbar eller fixerad ?
Datumet då? Känns som speedy reduced där subbarna ligger alldeles för långt ut i tavlan. Same feeling härKanske gör sig bättre irl?
Tycker det funkarDatumet då? Känns som speedy reduced där subbarna ligger alldeles för långt ut i tavlan. Same feeling här
Sodalit. Fanns en hos Rob när vi var där för ett par år sen.
Finns/har funnits både lapis och sodalit, samtidigt. Väldigt lika. Finns även en annan stentavla ljusare blå.Säker? Sett att det är en lapis på flera ställen. Googla 118239 lapis så dyker den upp
Hade nog vart snyggare med med vanligt oystersteel men det är ju bara en personlig åsikt Sjukt snygg, hoppas jag kommer åt enRiktigt fin!