rolex.com, skriv det i webbläsarenSnillen som spekulerar. När presenteras Rolex släpp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
rolex.com, skriv det i webbläsarenSnillen som spekulerar. När presenteras Rolex släpp?
4 dagar till med spekulationer mao, kul.rolex.com, skriv det i webbläsaren
Snillen som spekulerar. När presenteras Rolex släpp?
Det är väl som att skriva i en vintage-tråd4 dagar till med spekulationer mao, kul.
Halva trådens syfte är väl förhoppningar och spekulationer.Snillen som spekulerar. När presenteras Rolex släpp?
Nej.Det är väl som att skriva i en vintage-tråd
”ännu mer mögel mao, kul”?
Mest fascinerad över hur vissa tolkar dessa printscreens och drar slutsatser efter det. Skall bli intressant att se.Halva trådens syfte är väl förhoppningar och spekulationer.
20mars släpper dom.
Edit: sen på bollen.
Men det är ändå lite kul när fanboysen tar sig an en obegriplig bild från favorittillverkaren med hull och hår, för att sedan överanalysera in absurdum?Mest fascinerad över hur vissa tolkar dessa printscreens och drar slutsatser efter det. Skall bli intressant att se.
Bra mycket mer underhållande än tråden Väntelista Rolex.Men det är ändå lite kul när fanboysen tar sig an en obegriplig bild från favorittillverkaren med hull och hår, för att sedan överanalysera in absurdum?
Fast detta intresse från min sida kanske skulle göra sig bättre på ett psykologiforum? Psykologsnack.se, finns den?![]()
Har inte koll. Står på 17 månaders väntlista på att få tillgång till den tråden. Värre än Hyllan.Bra mycket mer underhållande än tråden Väntelista Rolex.![]()
Jag vet massvis.Hela tråden är SM i spekulationer och åsikter. Finns ingen som ”vet” något.![]()
Men det är ändå lite kul när fanboysen tar sig an en obegriplig bild från favorittillverkaren med hull och hår, för att sedan överanalysera in absurdum?
Fast detta intresse från min sida kanske skulle göra sig bättre på ett psykologiforum? Psykologsnack.se, finns den?![]()
Rpr tror/hoppas på en blå sub. Denna är hans egen moddade.
![]()
Helvete vad ful.Det där är det fulaste jag sett i klockväg på ett bra tag.
Storfakarn rprRpr tror/hoppas på en blå sub. Denna är hans egen moddade.
![]()
För om man vill köpa en 36/37mm sub finns YM. Så tror inte Rolex vill konkurrera med sig själva.Okej, nu blev jag nyfiken. Hur kan du veta det?
YM är för stekare, Sub för dykare...För om man vill köpa en 36/37mm sub finns YM. Så tror inte Rolex vill konkurrera med sig själva.
Hmmm, vet ej om jag missuppfattar men om Rolex släpper 36/37mm sub, så konkurrerar de med sig själva?För om man vill köpa en 36/37mm sub finns YM. Så tror inte Rolex vill konkurrera med sig själva.
Trodde båda var för stekare...YM är för stekare, Sub för dykare...
...lite det som var andemeningen även om folk känner annat när de köper.Trodde båda var för stekare...
Men inget om forumfavoritens nya böjningar på bandhornen, tillverkarens syn på att lansera ytterligare en "spännande" modell (en lite mörkare ton på den blåa urtavlan på DJ), eller om de faktiskt har tänkt att lansera båtklockan med en vridring i en helt annan guldton?Jag vet massvis.![]()
Har adrig sett en Sub på en dykare irl.......mest på folk som viftar efter Mäklarbrickor....YM är för stekare, Sub för dykare...
Läs hela tråden innan du ger dig in i matchen Mr!Har adrig sett en Sub på en dykare irl.......mest på folk som viftar efter Mäklarbrickor....
Gräslig, ser ut som en prålig Black Bay.Rpr tror/hoppas på en blå sub. Denna är hans egen moddade.
![]()
Rpr tror/hoppas på en blå sub. Denna är hans egen moddade.
![]()
Känns tröttsamt......ids int...Läs hela tråden innan du ger dig in i matchen Mr!
Panerai gör sina släpp vid sihhSka panerai släppa NGT nytt? Enligt ihärdiga rykten så kommer det släppas en panerai tillverkad av TEFLON!!
Vem vet? Dom kanske gör en James Bond och kapar Basel?Panerai gör sina släpp vid sihh