• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

Mest fascinerad över hur vissa tolkar dessa printscreens och drar slutsatser efter det. Skall bli intressant att se.
Men det är ändå lite kul när fanboysen tar sig an en obegriplig bild från favorittillverkaren med hull och hår, för att sedan överanalysera in absurdum?;)
Fast detta intresse från min sida kanske skulle göra sig bättre på ett psykologiforum? Psykologsnack.se, finns den?:)

Men det är ändå lite kul när fanboysen tar sig an en obegriplig bild från favorittillverkaren med hull och hår, för att sedan överanalysera in absurdum?;)
Fast detta intresse från min sida kanske skulle göra sig bättre på ett psykologiforum? Psykologsnack.se, finns den?:)

Det är svinkul ju (Rolex nyheter). :) Jag rackar inte ner på folk som kollar på hockey eller spelar golf (skittråkigt enligt min mening).

Rpr tror/hoppas på en blå sub. Denna är hans egen moddade.
247CDA16-8B5B-4B42-84F3-3ABC79DD0F96.jpeg

Det där är det fulaste jag sett i klockväg på ett bra tag.
Helvete vad ful.

För om man vill köpa en 36/37mm sub finns YM. Så tror inte Rolex vill konkurrera med sig själva.
Hmmm, vet ej om jag missuppfattar men om Rolex släpper 36/37mm sub, så konkurrerar de med sig själva?
Vad händer om de släpper en i 40mm då?
Tror inte Rolex någonsin konkurrerar med sig själva...

Men inget om forumfavoritens nya böjningar på bandhornen, tillverkarens syn på att lansera ytterligare en "spännande" modell (en lite mörkare ton på den blåa urtavlan på DJ), eller om de faktiskt har tänkt att lansera båtklockan med en vridring i en helt annan guldton?
Så för de de flesta forummedlemmar så är det du vet inte så mycket att hänga i julgranen....

Kommer Rolex släppa NGT helt nytt? Tror nog inte det. Det blir ngn ny färg eller dylikt och rolexmobben kommer gå bananas och tokhylla det som världens innovation!

Tillbaka
Topp