Ronnie
Silver
Tvärt om för migJag kan leva med datum men skulle gärna att det tar bort power reserve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvärt om för migJag kan leva med datum men skulle gärna att det tar bort power reserve.
moonphase ansiktet är awesome.
![]()
Hoppas på en Panerai klocka som är faktiskt snygg![]()
Om du inte gillar någon av de hundratalet modeller från Panerai som finns, varför vill du då att det ska komma en som är snygg? Hur tänker du där? Dessutom SIHH osv inte Basel
Jaaa!! En modern sådan här vill jag ha!90 talet är ju vad som präglar street kulturen just nu beträffande kläder, typ dad shoes, jeans med usel passform etc. För att matcha stilen behövs självklart en ny riktigt jäkla lökig Breitling i TT med raiders! Mer överflöd, mindre stilrent!!! Hade varit riktigt kul och se en remake på wings modellerna eller Chronomat
![]()
Varför vill man ha jeans med usel passform?90 talet är ju vad som präglar street kulturen just nu beträffande kläder, typ dad shoes, jeans med usel passform etc. För att matcha stilen behövs självklart en ny riktigt jäkla lökig Breitling i TT med raiders! Mer överflöd, mindre stilrent!!! Hade varit riktigt kul och se en remake på wings modellerna eller Chronomat
![]()
Its fashion.Varför vill man ha jeans med usel passform?
Its fashion.![]()
Googla "Laco Flieger Erbstück"Är det vanligt att klockor görs med avbruten sekundvisare eller sprickor i glaset? För att det är fashion?![]()
Tänker direkt på uppsnabbad ärgning av koppardetaljer och fejkad lumepatina.Vissa jeans brukar säljas slitna och med hål i. Är det vanligt att klockor görs med avbruten sekundvisare eller sprickor i glaset? För att det är fashion?![]()
Om du får tag i enOm Rolex släpper en GMT Master i 42-43mm så köper jag!
Om Rolex släpper en GMT Master i 42-43mm så köper jag!
90 talet är ju vad som präglar street kulturen just nu beträffande kläder, typ dad shoes, jeans med usel passform etc. För att matcha stilen behövs självklart en ny riktigt jäkla lökig Breitling i TT med raiders! Mer överflöd, mindre stilrent!!! Hade varit riktigt kul och se en remake på wings modellerna eller Chronomat
![]()
Hoppas djupt på denna variant och nån trevlig Turtle, gjord för gruppköp alA Yonsson&Molle![]()
![]()
Det är en TT BB41 på bilden. Inget nytt.Ingen spekulation i denna ”händelse” från Tudor på deras insta?
Ser ut som BB men ser inte om det är en befintlig modell eller kommande![]()
Får jag fråga hur du ser att det är TT när skissen är i blyerts?Det är en TT BB41 på bilden. Inget nytt.
Tror han syftar på det herren i bild bär på sin handled.Får jag fråga hur du ser att det är TT när skissen är i blyerts?
Skissen säger ju ingenting. Jag antog att klockan på handleden menades.Får jag fråga hur du ser att det är TT när skissen är i blyerts?
Jaha ok, förlåt för en korkad post...Skissen säger ju ingenting. Jag antog att klockan på handleden menades.
Förstod det, men inte antagandet att jag syftade på det herren barTror han syftar på det herren i bild bär på sin handled.![]()
Jag ringde samma minut som pepsin släpptes till samtliga Rolex Ad i Stockholm och fick inte komma med på någon ”lista”.Hur ser det ut med möjligheter att ställa sig på lista ifall Rolex skulle släppa någon ny Sub eller GMT?
Någon som har erfarenhet från förra årets 126711CHNR, 126710BLRO release?
Lär väll vara omöjligt hur man än gör![]()
Tror det finns en tråd med +90 sidor om det..Hur ser det ut med möjligheter att ställa sig på lista ifall Rolex skulle släppa någon ny Sub eller GMT?
Hur ser det ut med möjligheter att ställa sig på lista ifall Rolex skulle släppa någon ny Sub eller GMT?