HahaAbsolut inte! Det skulle ju vara logiskt, vilket är raka motsatsen till vad Tudor uppenbart siktat på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaAbsolut inte! Det skulle ju vara logiskt, vilket är raka motsatsen till vad Tudor uppenbart siktat på!
Jag är bombsäker på att nya Batman kommer kosta dubbelt så mycket medan den gamla på oyster kommer gå för halva listpriset framöverVad tror ni om nya Batman? Hur kommer det att påverka priset på andrahandsmarknaden för den nya och föregående modellen?
Han gjorde ju även ett hyfsat jobb här också...Tudors chefdesigner smyger in på Tudors instagramkonto för att kolla responsen.
![]()
tror att den gamla modellen kommer gå upp i pris eftersom hatet mot att det bara finns på jubileelänk är extremt stort och då vill folk hellre ha den gamla modellen.Vad tror ni om nya Batman? Hur kommer det att påverka priset på andrahandsmarknaden för den nya och föregående modellen?
Vad är felet?Han gjorde ju även ett hyfsat jobb här också...
![]()
Att det ser ut som ett jobb gjort av en 3-åring med för många gråa kritor...Vad är felet?
Nu börjar det bli väl gnälligt här!Att det ser ut som ett jobb gjort av en 3-åring med för många gråa kritor...
Hahah. Oj. Okej.Att det ser ut som ett jobb gjort av en 3-åring med för många gråa kritor...
Man kan ju inte direkt måla om stenen, tänker jag.Att det ser ut som ett jobb gjort av en 3-åring med för många gråa kritor...
Ähh, tavlan är ju snygg!Att det ser ut som ett jobb gjort av en 3-åring med för många gråa kritor...
Den tavlan i 37mm stål YM hade varit nått.Meteorittavlan är superbra. Det är coolt med så pass låga kontraster. Boostar bezeln. Tiden ser man garanterat, om man nu kollar den på klockan..
Två åsikter:Den tavlan i 37mm stål YM hade varit nått.
1. Har inte testat 37an så vet inte. Vet bara att 40mm fyrkantig sub är för stort för 95% av befolkningen. Så antog att den är bra.Två åsikter:
1. Ym 37 är för liten.
2. Vitguld, inte stål :/
Men ja. Jag köper tanken, helt klart.
Håller helt med att rolex 40mm är i grövsta laget för de flesta med maxicases osv. Ym är ju dock något nättare. Men fortfarande lite stor för mig personligen. 37 är dock liten.1. Har inte testat 37an så vet inte. Vet bara att 40mm fyrkantig sub är för stort för 95% av befolkningen. Så antog att den är bra.
2. Tänkte efter min plånbok![]()
Jag tror den hypen som varit just nu när många spekulerat att den kommer att försvinna kommer lägga sig lite. Kommer väl förmodligen dock fortfarande gå över list så länge Rolex inte bestämmer sig för att börja öka tilldelningen av stålsport.Vad tror ni om nya Batman? Hur kommer det att påverka priset på andrahandsmarknaden för den nya och föregående modellen?
Klart snyggare än nya YM42. Men gillar ändå YM42, hade den varit 40mm som din hade den varit perfekt!![]()
Kör lungt vidare med min 40mm:are
![]()
Rolex och riksbanken ändå. Ökar de produktionen/reporäntan kommer det kosta för de som köpte på toppen!Jag tror den hypen som varit just nu när många spekulerat att den kommer att försvinna kommer lägga sig lite. Kommer väl förmodligen dock fortfarande gå över list så länge Rolex inte bestämmer sig för att börja öka tilldelningen av stålsport.
Inte det minsta. Premiumtavla hör inte hemma i stål när ädelmetallen redan fått dela med sig av bezeln.Hur snygg som helst! Synd att den inte kommer i stål.
Hat? Källa på det?tror att den gamla modellen kommer gå upp i pris eftersom hatet mot att det bara finns på jubileelänk är extremt stort och då vill folk hellre ha den gamla modellen.
Smaken är som baken.Inte det minsta. Premiumtavla hör inte hemma i stål när ädelmetallen redan fått dela med sig av bezeln.
Kan väl sitta ner i bussen tills du sett bilder på denAtt det ser ut som ett jobb gjort av en 3-åring med för många gråa kritor...
Den var bra. Kul!