• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

tenor.gif


Kör lungt vidare med min 40mm:are
YM_ws1.jpg
 
Rolex får alltså massa skit för att dom inte har ändrat sina stålmodeller tillräckligt? Trots att alla deras stålmodeller är typ omöjliga att få tag på idag? Slutsålda världen över. Rolex grej är väl att inte ändra så mycket. Därför deras klockor blir klassiker. Jämför med IWC som byter skepnad på sina modellserier hela tiden. Undrar om Pep fick samma kritik i Barcelona under storhetstiden. Du kan inte spela med Messi, Iniesta och Xavi hela tiden. Vi vill ha nått annat :banghead:
 
1. Har inte testat 37an så vet inte. Vet bara att 40mm fyrkantig sub är för stort för 95% av befolkningen. Så antog att den är bra.
2. Tänkte efter min plånbok :)
Håller helt med att rolex 40mm är i grövsta laget för de flesta med maxicases osv. Ym är ju dock något nättare. Men fortfarande lite stor för mig personligen. 37 är dock liten.
 
Vad tror ni om nya Batman? Hur kommer det att påverka priset på andrahandsmarknaden för den nya och föregående modellen?
Jag tror den hypen som varit just nu när många spekulerat att den kommer att försvinna kommer lägga sig lite. Kommer väl förmodligen dock fortfarande gå över list så länge Rolex inte bestämmer sig för att börja öka tilldelningen av stålsport.
 
Jag tror den hypen som varit just nu när många spekulerat att den kommer att försvinna kommer lägga sig lite. Kommer väl förmodligen dock fortfarande gå över list så länge Rolex inte bestämmer sig för att börja öka tilldelningen av stålsport.
Rolex och riksbanken ändå. Ökar de produktionen/reporäntan kommer det kosta för de som köpte på toppen!
 
Tillbaka
Topp