• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Basel 2019 the tråd >>>>>

Skärmavbild 2019-03-20 kl. 12.57.16.png
Helvete så bra. De Bethune levererar som vanligt. En av de mest underskattade (eller underexponerade?) haute horlogerie tillverkarna.
 
Helvete så bra. De Bethune levererar som vanligt. En av de mest underskattade (eller underexponerade?) haute horlogerie tillverkarna.

Ganska ungt märke iofs, bara funnits strax norr om 15 år.
Även om de åstadkommit mycket på den tiden så är det inte supermärkligt att de inte exponeras mer....
 
Nya YM42:an var den enda nya modellen som fick mig att höja på ögonbrynen. Stilren och snygg, hade den varit 40 och haft ett bättre modellnamn så hade jag köpt den direkt.
Det är väl därför de har så förbannat många modeller. Om alla hade min braiga smak hade de kunnat skippa flera serier :D
 
Vad tror ni om nya Batman? Hur kommer det att påverka priset på andrahandsmarknaden för den nya och föregående modellen?
 
Tillbaka
Topp