Hoppas precis som du!Jag tror fortfarande på nya bb58 färger, är jag för naiv då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas precis som du!Jag tror fortfarande på nya bb58 färger, är jag för naiv då?
Helvete så bra. De Bethune levererar som vanligt. En av de mest underskattade (eller underexponerade?) haute horlogerie tillverkarna.
Jag tror fortfarande att Tudor kommer släppa fler klockor under dagen/kvällenHoppas precis som du!
Håller med.Helvete så bra. De Bethune levererar som vanligt. En av de mest underskattade (eller underexponerade?) haute horlogerie tillverkarna.
tror faktiskt att både LN och BLNR kommer öka, kanske till och med att LN ökar lite mer eftersom den inte längre går att köpa.Jämför prisökningen på Coke. Tror org Batman fortsätter öka.
Nja. På slutet är det trots allt en av de mest hajpade. Det är absolut trevliga.Helvete så bra. De Bethune levererar som vanligt. En av de mest underskattade (eller underexponerade?) haute horlogerie tillverkarna.
Helvete så bra. De Bethune levererar som vanligt. En av de mest underskattade (eller underexponerade?) haute horlogerie tillverkarna.
"Plus, personally speaking I love the feel of the new Jubilee on the GMT and highly recommend you get yourself to an authorized dealer to try one on ASAP if you're skeptical."
Nya YM42:an var den enda nya modellen som fick mig att höja på ögonbrynen. Stilren och snygg, hade den varit 40 och haft ett bättre modellnamn så hade jag köpt den direkt.Vet inte vad det är med YM42:an men den ser verkligen trist ut![]()
om siffrorna var i en kontrasterande färg till själva ringen hade den sett mycket bättre ut imo!Vet inte vad det är med YM42:an men den ser verkligen trist ut![]()
https://klocksnack.se/threads/basel-2019-the-tråd.107337/page-27#post-2769182Var är den? Är jag blind eller har Tudor skämtat med oss aprillo?
![]()
"Plus, personally speaking I love the feel of the new Jubilee on the GMT and highly recommend you get yourself to an authorized dealer to try one on ASAP if you're skeptical."
Gött, finns säkert i lager hos varenda AD i hela världen!![]()
https://www.instagram.com/p/BvOn7RLlwA9/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=19y3sxm3hnjxwVar är den? Är jag blind eller har Tudor skämtat med oss aprillo?
![]()
Det är väl därför de har så förbannat många modeller. Om alla hade min braiga smak hade de kunnat skippa flera serierNya YM42:an var den enda nya modellen som fick mig att höja på ögonbrynen. Stilren och snygg, hade den varit 40 och haft ett bättre modellnamn så hade jag köpt den direkt.
Kul klocka, synd att allt Oris släpper vad gäller Aquis nu för tiden är limited editionsDenna från Oris var riktigt trevlig! Sommarklockan 2019?
![]()
Tror att det kommer fler nyheter .....Var är den? Är jag blind eller har Tudor skämtat med oss aprillo?
![]()
Aha, dom har kört en fuling och fotar 12:an på missfostret liggandes. Skulle jag också gjort om jag jobbade på Tudors PR-avdelning och R&D gav mig den.
Absolut inte! Det skulle ju vara logiskt, vilket är raka motsatsen till vad Tudor uppenbart siktat på!Borde varit gummi på den skumma tudor suben för det första eller något vattentåligt.
Index 12?Var är den? Är jag blind eller har Tudor skämtat med oss aprillo?
![]()