Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp - så är det nog - Skydwellern är för de riiikeNä. Skydweller lirar i DD-klassen. Det billigaste är gulguld...
Rolex Rolex f-ing Rolex. Ge mig något annat!
Jag gav ju ett bidrag juRolex Rolex f-ing Rolex. Ge mig något annat!
Jepp - så är det nog - Skydwellern är för de riiike
Inte bra nånstans. Fel proportioner på allt.
Rolex Rolex f-ing Rolex. Ge mig något annat!
Ledsen men du får nog inse att bland klockfolk så är nog Rolex ett unikum vad det gäller intresse..
+ det faktum att vissa inte visar förrän imorrn när det börjar... ;-)
Hade jag med gjort, om det inte hade vart för betalningsmetoden. Surt när man inte har betalkort.Tack för tipset - slog till på en gammaldags!![]()
Bara jag som tycker att GMTvisaren skall var röd?![]()
Var tvungen att testa...![]()
Den är grym, den är fet, den är kung! Alla som inte fattat det.. Synd för dem!Den är sjukt grym, perfekt komplement till Subben, Lite fetare, lite blinging, vit tavla och klarblå ring, perfekt sommarstekar dinka...
Hoppas bara priset inte blir ohanterbart....
Mina planer på YMII krasades när jag såg priset, ouchh....
Seiko lanserar en sorts homeage till 44GS från 1967, Grand Seiko SBGR081. Den ska visst ligga på 40mm.
![]()
PLUS ETT!Känns lite som en onödig hyllning när man missar helt den unika boettformen där luggarna "börjar längre ifrån boetten". Nu ser den ut som de befintliga GS, (inte för att det är fult på något sätt men hade gärna sett något helt nytt)
Porsans Daydaton är nog fortfarande en finaste "moderna" daytonan..
Jepp - så är det nog - Skydwellern är för de riiike
Daytona, punkt, i mitt tycke.
Nu får ni rätta mig om jag har fel men känns det inte som att de senaste årens utveckling så verkar Rolex leta marknad bland de extremt rika som har råd att köpa ädelstensbeklädda klockor? Typ konkurrera med Hublot/AP osv osv
Jo jag är beredd att instämma.Känns lite som en onödig hyllning när man missar helt den unika boettformen där luggarna "börjar längre ifrån boetten". Nu ser den ut som de befintliga GS, (inte för att det är fult på något sätt men hade gärna sett något helt nytt)
Den "isblåa" eller snarare babyblåa daytona funkade inte alls för mig. Varför blåsvart bezel på GMT:n? Den gröna DD:n är dock störtnajs! Vad tror klocksnack om att slänga på en presidentiallänk på den?![]()
Hahaha, Hublots LaFerrariklocka är ju bara för ful, frågan är vilken nyrik idiot som faktiskt köper klockan... Komiskt.
Nya seamastern med tachymeter gillar jag också.
Stod någonstans runt 2 mille.Nu har jag inte kikat igenom tråden, men har någon ett hum om vad den groteskt konstiga Hubloten ligger på?![]()