• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Baselworld 2014 - Officiella bevakningstråden [LIVE]

Vad gäller SD så var det rätt att ersätta DSSD med denna, även om utbudet på 40mm svarta dykare blir lite kanibaliserat. Men det funkade pre-ceramic, så var inte nu

Vore kul om nya SD har matt tavla som det verkar som, det i kombo med annan gradering på vridring ger en lite annorlunda look mot 116610 samt 114060

Dock så måste jag säga att SubC är snyggare, tycker den ser rörig ut med graderingen på vridringen och personligen gillar den blanka tavlan bättre...

• Like
Reactions: par
Titta på daytonan i platina... Jäkligt underligt att de rättade till ändlänkarna på YM I förra året men fuckade upp Daytonan och nu SDn

Det kan ju omöjligt vara en designmiss utan måste vara ett medvetet val att dom är "off". Men sen när dom rättas till från en version till en annan så börjar man ju fundera. Men jag har åter igen svårt att tro att det är ett misstag. Vill man från Rolex sida ha samma modell till försäljning under en viss period med mindre variationer på årgångarna? Är det strategiskt för att skapa efterfrågan hos samlare?

Syftade på denna
u9ydetup.jpg
Ah, sorry. :facepalm:

Det kan ju omöjligt vara en designmiss utan måste vara ett medvetet val att dom är "off". Men sen när dom rättas till från en version till en annan så börjar man ju fundera. Men jag har åter igen svårt att tro att det är ett misstag. Vill man från Rolex sida ha samma modell till försäljning under en viss period med mindre variationer på årgångarna? Är det strategiskt för att skapa efterfrågan hos samlare?

Klart att det är medvetet, men jag förstår det inte. De bär lite större men...

Fortfarande ingen som har hört något eller vet var man kan läsa mer om denna?
Den heter tydligen "Skywalker X33"

image-jpg.24404

DSC06857-1024x683.jpg

Omega Master Co-Axial! Grymt att det anti-magnetiska verket nu kommer i andra modeller också. Frågan är om den finns i AT 38,5 mm också? De verkar ju ha ökat AT från 41 till 41,5. Och är det en ny X33 vi ser?

Tudor Heritage Ranger var schysst, och även den blå Milgauss samt oyster date med guldfärgad tavla som kom upp tidigare i tråden. GMT Pepsi var tyvärr lika tråkig som alla de nuvarande keramiska klockorna.

Tillbaka
Topp