• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Baselworld 2014 - Officiella bevakningstråden [LIVE]

Det nya med Zenithen ovan är att det är i 38mm istället för 42mm som den annars "identiska" månfaskronogrsfen som funnits ett tag(?).

Fortfarande oförstående inför Rangerns oändlänkar.
Dåligt exempel, men typ:
image.jpg

Sedan kan man fråga sig varför, de tyckte väl det såg vintage chict ut...

Gah! Mycket flott iår! Pepsin, Lakrits sky-dwellern, SD och Speedyn. En sommartavla till Milgauss GV lär ju införskaffas omgående :)

Måste bara få ur mig detta. Tudor ranger är riktigt ful och SM300 är brutalt ful! Nya SD däremot väcker stort ha begär! Oris nya månfas klocka är också intressant!

Hur lång kan leveranstiden vara på den fantastiska nya pepsin?
image.jpg

Ot bojkotta zoot i köpenhamn!

High and low...

RIKTIGT habegär väckt med nya Milgauss.
Omega Skywalkern därimot, tycker jag ser rent förskräcklig ut.

Bubblare är blå Tudor

Omega Master Co-Axial! Grymt att det anti-magnetiska verket nu kommer i andra modeller också. Frågan är om den finns i AT 38,5 mm också? De verkar ju ha ökat AT från 41 till 41,5.
Tror den svarta (kanske teak) som jag la upp en bild på tidigare i tråden var 38,5mm så ja, det kommer finnas med i dom mindre modellerna också!

Tillbaka
Topp