Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att det släppt en Omega i modern tid som är så snygg att jag gillar den och hade kunnat tänka mig äga den.Vilken menade du?
Det var den jag menade, inte BB.. Skulle precis betala hos slaktaren, lyckades inte med multitaskingen..Fortfarande oförstående inför Rangerns oändlänkar.
Håller med....vad hände där!!!!Fortfarande oförstående inför Rangerns oändlänkar.
Dåligt exempel, men typ:Fortfarande oförstående inför Rangerns oändlänkar.
Märkligt är det. Blir det mer vintage då?Fortfarande oförstående inför Rangerns oändlänkar.
Alright, tack!Finns med i den italienska prislistan som Målarn länkade tidigare i tråden.
Longines gör ungefär som jag tycker Tudor skulle gjort. Dvs gör en riktig hommage
http://www.hodinkee.com/blog/baselw...-longines-conquest-1954-2014-a-true-throwback
Här har du http://novelties.longines.com/Nån som har fler nyheter från longines?
Kan någon lite snabbt gå igenom skillnaderna på gamla SD'n och nya SD'n?
Brukar dyka upp i butiker framåt oktober.
Håller med. Vansinnigt cool! Tuffast hittills!Den ser tuff ut. Jag vill också veta!
Tror den svarta (kanske teak) som jag la upp en bild på tidigare i tråden var 38,5mm så ja, det kommer finnas med i dom mindre modellerna också!Omega Master Co-Axial! Grymt att det anti-magnetiska verket nu kommer i andra modeller också. Frågan är om den finns i AT 38,5 mm också? De verkar ju ha ökat AT från 41 till 41,5.
Tycker pepsi GMT i vitguld bara blir fel den modellen ska vara en "billig" beater sportrolle.
Måste bara få ur mig detta. Tudor ranger är riktigt ful och SM300 är brutalt ful! Nya SD däremot väcker stort ha begär! Oris nya månfas klocka är också intressant!