• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Baselworld 2014 - Officiella bevakningstråden [LIVE]

Efter att ha låtit nyheterna smälta in så undrar jag banne mig om inte den blå milgaussen ger mest habegär ändå :)

image.jpg

Storleken på Ranger var riktigt synd.. Hade velat ha datum också. Dömmer inte ut den helt förens jag känt på den live och haft på armen. Annars är nya Milgaussen riktigt fin.

Kan inte släppa hur fet Tudorn hade varit med svart vridning och med skölden istället för blomman.

Jag tycker Seiko är dåliga på att visa upp sig?! Googlar jag Seiko Basel 2014 kommer ju nästan inget relevant upp. Har de presenterar något idag?
Riktigt kassa. De brukar dessutom aldrig släpps något i förväg.
Det finns lite info om olika kommande modeller, men inga bilder.

Bland annat kommer det en kvartsdykare i två färger. Jag gjorde en nock up i Photoshop.
Ska se ut som spring drive-dykaren, fast utsn datum, annan taveltext och den enklare länken.

image.jpg
image.jpg

Tudor Heritage Black Bay with midnight blue bezel and crown tube + a matte black dial with silver snowflake hand.

Den nya Tudor Black Bay kommer att gå att köpa på länk eller på ett midnattsblått läderband. Båda alternativen kommer också med en vävd blå tygrem. Den nya Black bayen kommer att kosta lika mycket som den nuvarande.

static.squarespace.com.jpg

Baselworld.jpg

image.jpg

BB_3.jpg

2.jpg

1.jpg

image.jpg

4.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

http://www.hodinkee.com/blog/introducing-the-tudor-heritage-black-bay-blue

http://www.ablogtowatch.com/tudor-heritage-black-bay-blue-79220b-watch-2014/

Lyckad som tusan!

Gillar färgkombon på Milgaussen. Gillade Rangern först tills jag såg storleken. Sen gillar jag färgerna på de nya OP. Och så Pepsin förstås.

Tack alla som bidragit till denna grymma tråd idag!

Tillbaka
Topp