Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar som att aqua terra blir uppdaterad med 8520-verket 15000gauss också.
Master co-Axial
Kolla in Basel appen. Finns en beskrivning på uret och två bilder. Den är lite annorlunda från de klassiska månfasklockorna.Vart finns bild på månfasen?
Är det inte dag/nattvisning för 2:a tidszonen?Månfasen på Cellini är väldigt smakfullt gjord. Mer än så behövs inte.
De visar inte förrän imorgon.Är dom där???
Ganska sömnigt?
Pepsi-GMT skulle varit grymt om det inte vore för materialvalet. Kommer aldrig lägga dom pengarna på den klockan.
Ranger-länken irriterar jag sönder mig på. Hemsk!
Pepsi-GMT skulle varit grymt om det inte vore för materialvalet.
Tudor Heritage Black Bay with midnight blue bezel and crown tube + a matte black dial with silver snowflake hand.
Är det samma stolek på den blå? Ser mindre ut än den gamla, men misstänker att det bara ser så ut på bilden ?
Keramisk vridring, WR, maxicase/tavla/visare, inga borrade bandhorn, ny länk, nytt urverk. Som att jämföra förra och denna generationens submariner.
Har vi något bekräftat pris på Ranger?
Rolex levererar i år!
Hehe.. Jo när man hängt på KS har det nog blivit så... - sen har jag nog dragit ner på det över huvudtaget. Mycket med jobbet ungarna och familjen.. Men jag ska försöka åter bli mera aktiv här på KS!Fan vad länge sedan man såg dig! Hänger du bara på "hyllan" med de stora pojkarna?