• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Baselworld 2014 - Officiella bevakningstråden [LIVE]

Rolex är idioter som inte gör Pepsin i ett material som jag har råd att köpa!!! Eller så är min chef en idiot som inte givit mig tillräckligt hög lön så att jag har råd att köpa den!!

Fan!! Det är JAG som är en idiot som inte pluggade tillräckligt/överhuvudtaget så att jag landade ett jobb som gjorde att jag hade råd att köpa den...
Det är tufft att vakna ibland..;-)

Vad kul med blå/röd GMT!

Synd att en sketen löneslav som jag bara får drömma om den... Tacka vetja Alpha GMT!!
Not......

SDn är dock inom rimlig nivå prismässigt, nån mer som tycker den ser smalare ut än 116610? Mer åt de gamla boetternas form?
Skickas från min iPhone via Tapatalk

Jo, den ser inte ut att ha lika breda band-horn som maxi-casen vilket är ett stort plus i min bok även om jag har vant mig vid maxi-case nu :)

Motiverad fråga Molle. Tycker också det ser jäkligt skevt ut...
Hur ful är inte klippningen på pressfilmen SDn vid 26-28sek. Vilket hopp haha, det där måste de haft tid att göra snyggare.

Mest sugen på SD - den såg matig ut.

Inte helt såld på nya GMT. Kollar man på videoklippen ovan från "A blog to watch" så ser det blå området på vridringen lila ut... Tycker BLNR ser snyggare och diskretare/stiligare ut

Nya black bay är snyggare än föregångaren. Skönt att slippa fejkpatina :) Rangern var för mkt av just den varan...

Cellini var rätt ok. Inga jätte habegär men snyggare än innan. Månfasen blev en nattindikator, kanske inte så rafflande

Ingen kommentar om daytona...

Nya Millie såg rätt spexig ut

Nu när man har sovit och är utvilad känns Rangern som om den, tyvärr, kan ha blivit en missad möjlighet. Vi får klämma på den live och avgöra, men 40+ känns alldeles för stort.

Sea-Dweller, däremot... hubba hubba! Den och de nya Cellini-modellerna känns roligast av det som jag har sett.

Jag blev besviken när nya gmt kom i vitguld och inte i stål. Nu vet jag inte, på filmerna ser den inte så sexigt ut, färgerna känns inte helt 100 tycker jag. Kanske växer den, mkt troligt, annars får man väl leta upp ett bra ex från 2007.

SD gör inget för mig, kul att den dök upp men subben är snyggare tycker jag.

Det roligaste från rolex är nog ändå cellinin. Fast när skulle jag bära den?

Jag blev besviken när nya gmt kom i vitguld och inte i stål. Nu vet jag inte, på filmerna ser den inte så sexigt ut, färgerna känns inte helt 100 tycker jag. Kanske växer den, mkt troligt, annars får man väl leta upp ett bra ex från 2007.

SD gör inget för mig, kul att den dök upp men subben är snyggare tycker jag.

Det roligaste från rolex är nog ändå cellinin. Fast när skulle jag bära den?

+1 på allt du skrev.

68cbd76eb4c811e3a9ac12a58e217625_8_zps87d67850.jpg

31400 ser det ut som på listan som Tony la ut på grannforumet.

Gillar Rolex ide om en liten månfasvisare men tyvärr blev det inte så bra. Men skönt att de tänker utanför boxen iaf.

Den finns ju i två stålversioner redan. Tycker det är helrätt! Finns det inte tillräckligt med Pepsi i stål på marknaden?

Förvisso finns det mkt pepsi där ute, men jag tycker det känns overkill att slänga ut i vitguld. Känns som att de försöker trycka upp klockan till något som den kanske inte riktigt är med hjälp av dyrt material. Varför inte både i stål och vitguld?

Ganska sömnigt?

Pepsi-GMT skulle varit grymt om det inte vore för materialvalet. Kommer aldrig lägga dom pengarna på den klockan.

Ranger-länken irriterar jag sönder mig på. Hemsk!

Jag hade inte lagt pengarna på en 5990 Nautilus eller vitguldssub heller men de gör dem ju fortfarande grymma...

Förvisso finns det mkt pepsi där ute, men jag tycker det känns overkill att slänga ut i vitguld. Känns som att de försöker trycka upp klockan till något som den kanske inte riktigt är med hjälp av dyrt material. Varför inte både i stål och vitguld?

De släpper väl aldrig modeller i både vitguld och stål?

Tillbaka
Topp