Singular hur är kvallen enligt (sett till prisbilden)?En liten nyhet i det stora flödet som jag fastnade för härnere i Basel är att Omega börjar med sina egna natoband ;-)
Så snyggt!!!!!!
/Johan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Singular hur är kvallen enligt (sett till prisbilden)?En liten nyhet i det stora flödet som jag fastnade för härnere i Basel är att Omega börjar med sina egna natoband ;-)
Så snyggt!!!!!!
/Johan
Lite intryck: Rolex GMT Pepsi i 18K WG är ju självklart fantastiskt, dock vill jag se den lite mindre supersized boetten tillbaka det hade gjort den gott med mer midja priset är självklart satt för att behålla exklusiviteten kring den bezeln och motverka en köp-hysrteri av sällan skådat slag, nu kan bara vissa köpa den så det är väl rätt tänk i min mening, Dipsy 40mm gillar jag verkligen, trevligt tillskott som jag kan tänka mig att bära, blå milgauss är som några skrivit en sommardress som är fin och klossig som vanligt. Rangern från tudor är fööööör lik Explorer 1 även om jag vet att den funnits tidigare i Tudors sortiment blir en homage på en homage gillar den inte, Black bay i blått var en trevlig nyhet som många kommer vilja bära (dock inte undertecknad), IWCs nya dykare är löjeväckande fula och ser ut som en blandning mellan g-shock och något billigt man ger bort till någon man inte gillar, byt designteam genast! Nya chronon från Breitling är mycket trevlig som jag säkerligen skulle kunna tänka mig att bära ibland, fint att de inte gått över 44 mm, Hublot är hublot.... , Linde werdelin har sprungit ifrån dem ordentligt i "grotesk och kåt-klocke träsket", Omega är för mig tyvärr nästan alltid kallt såvida det inte är PLOPP, men dykaren såg väl fin ut, dock påminner den om Jaegers vintage diver....... mmm det är väl allt jag hade gott folk!!
Mini-dipsySmeknamnet dipsy gör ju sig inte på den nya SeaDwellern.
Mini-dipsy
Tag Heuers nya serie, Carrerra CH80 har som bekant visats upp på Baselworld. Men denna innehåller alltså inte TH's nyligen presenterade in-house verk?
Fler bilder på Tudor Style önskas
En AP med PP länk frågan är, vem var först?Nytt Från Girard Perregaux.
Rätt snygga sportiga kronografer
Har du sett filmerna Tudor har för varje modell på sin hemsida? Rätt trevliga.
AP har jag svårt att se! Länken är Nautilus vibbar men menEn AP med PP länk frågan är, vem var först?
Seiko astron, nu som kronograf. klockodile
Finn massa färger. Mer info:
http://www.seikowatches.com/press_release/2014/RLS1403-01/index.html
Den här blir man ju lite halvt dragen av att bara titta på!