WOW! Fantastiskt grymt reportage! Intressant och nördigt! Stort tack för att du delar med dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det blir sällan bra att skriva "live" eftersom man blir så stressad, det förtar ju även en hel del från själva upplevelsen. Under Basel är det lite kul kan jag tycka men det är lättare att få kvalitet på grejerna när man är hemma igen.bra för både dig och oss att skippa "direkt-rapportering"
Boetten på SBGJ faller mig mer i smaken av de två. Sbgj003 är ju en utgången modell (som ersatts av 203), vet inte om några ligger och skräpar hos handlare eller Optura men de lär snart vara slut.Bra skrivet @yonsson . Överhängande risk för en första GS.. Vad säger du om SBGJ003/227 vs sbgm227. Tror du Globen kan få fram vilken som?
Extratavlor.Även del 2 får högsta betyg.
Kul och intressant.
Jag undrar över SLA017: jag trodde alla var tillverkade redan men att döma av dina bilder fanns ännu omonterade (tavlor). Eller missuppfattar jag något ;-). Kul också att veta om det framkom något särskilt om den modellen.
Aha, det förklarar tavlorna.Extratavlor.
Nej, det framkom inget speciellt om den men vi diskuterade å andra sidan inte specifikt den modellen.