Inte jag som sportar, och vet inte om den är ett tips i den meningen jag tipsat om roliga och udda bilar förut. Men en manuell 850 med V12:an är bra ovanligt så länge det inte är en äkta CSI, vilken ju endast fanns med manuell låda. Den här har dessutom i stort sett hela CSI:ns utseende och verkar uppskrämd till samma uppskattade effekt som den. Ser riktigt fin ut och har varit i landet länge, men ändå synd den inte är CSI på riktigt. Begärda priset är därmed lite i överkant - tror jag åtminstone. Står på vad som i min mobil ser ut som klassiska ATEV-fälgar - senare AZEV - för att inte förväxlas med bromstillverkaren ATE, som jag tror förberedde en stämning.
Men, är det någon som förstår varför den bara reggats för en passagerare, trots att den har bälten även bak? Först tänkte jag att det är som med Porsche 928 och Jaguar XJ-S, att har de taklucka så blir det en passagerare, och har de inte det så blir det tre. Men så verkar inte vara fallet med BMW 850. Så varför får bara en person åka med i just den här?
499000 kr - Bilar - Gävle - * Vi erbjuder visning via videosamtal samt hemleverans om du har svårt att besöka oss * Med stolthet kan vi presentera en manue...
www.blocket.se