• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Jag har också använt bythjul. Smidigt med leverans till sin närmaste mek så behöver man bara baxa dit fälgarna.

Nybesiktigad idag. UA och för sista gången:eek:

A4CBFA86-5B7C-44E4-BD1E-3A74986A4667.jpeg

Hur är den att köra och vad snittar du ungefär i förbrukning? Hur är bullret på motorväg etc?

Den är klockren att köra, har alla funktioner man vill ha och går tyst för att vara japansk. Snittar 0.6L med dom nya AT däcken men körde på 0.5L innan. Bara att köpa, slippa åka till verkstan varannan dag som när man kör BMW 😁

Har precis sålt min E93 Cab 3,0 diesel som jag hade i 5 problemfria år. Underbar motor med härligt vridmoment och dessutom bränslesnål. Kan inte annat än starkt rekommendera 👍😀
Var precis den typen av info man vill ha. Svårt att finna e90/e91 för rimlig summa just nu bara. Förra sommaren såg jag flera kring 80.000 kring 20000mil. Nu är den plötsligt på över 100. 😂😑

Tillbaka
Topp