MrIronMike
Silver
Vart köper man komplett vinterdäck friktionsfritt till bra pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blocket, hade jag siktat på.Vart köper man komplett vinterdäck friktionsfritt till bra pris?
bythjul.comVart köper man komplett vinterdäck friktionsfritt till bra pris?
Vad du än gör,köp ej Michelin.Vart köper man komplett vinterdäck friktionsfritt till bra pris?
Rekommenderar också Bythjul.combythjul.com
Uh. Jag saknar min. -72a rs breddad med 3.0SC motor. Min var ärtgrön men nuvarande ägaren renoverade och lackade vit. Din ser naaajs ut. Tur man har kvar en luftkyld i alla fall.Nybesiktigad idag. UA och för sista gången
Jag hade gärna haft Viper-eller Condagrön istället för vitUh. Jag saknar min. -72a rs breddad med 3.0SC motor. Min var ärtgrön men nuvarande ägaren renoverade och lackade vit. Din ser naaajs ut. Tur man har kvar en luftkyld i alla fall.
Min var Conda GrünJag hade gärna haft Viper-eller Condagrön istället för vit
Hur är den att köra och vad snittar du ungefär i förbrukning? Hur är bullret på motorväg etc?RAV4 bästa bilen 🏕
Hur är den att köra och vad snittar du ungefär i förbrukning? Hur är bullret på motorväg etc?
Stiligt! Blankt papper här med men blir tvungen till några till besiktningarNybesiktigad idag. UA och för sista gången
Mycket bra färg!Stiligt! Blankt papper här med men blir tvungen till några till besiktningar
Lite skillnad från dagens utbud hos ex Audi...
Stiligt! Blankt papper här med men blir tvungen till några till besiktningar
Hur är den att köra och vad snittar du ungefär i förbrukning? Hur är bullret på motorväg etc?
Kan man starta AC, motor etc med appen ? Eller är det endast plugin modellen det går på?RAV4 bästa bilen 🏕
Det är nog bara på plugin, kan inte göra det med min app åtminstoneKan man starta AC, motor etc med appen ? Eller är det endast plugin modellen det går på?
Var precis den typen av info man vill ha. Svårt att finna e90/e91 för rimlig summa just nu bara. Förra sommaren såg jag flera kring 80.000 kring 20000mil. Nu är den plötsligt på över 100.Har precis sålt min E93 Cab 3,0 diesel som jag hade i 5 problemfria år. Underbar motor med härligt vridmoment och dessutom bränslesnål. Kan inte annat än starkt rekommendera
Ny 2017 bytte den i December 2020. 17 000 mil senare.Någon här inne som har eller har haft en e9x 330d?
Är väldigt sugen på att höra vad du/ni isf tyckt om den.
Mvh
Haft två stycken 530d E61 som har samma drivlina. Älskade dem.Har precis sålt min E93 Cab 3,0 diesel som jag hade i 5 problemfria år. Underbar motor med härligt vridmoment och dessutom bränslesnål. Kan inte annat än starkt rekommendera