• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bilar - Vad sportar ni för bil?

Rancheron gick lågt idag med, ca 500kg på flaket 😎
Ja, den har hi-jackers men jag orkar inte fylla på och tömma dom hela tiden...
IMG_20210530_135849_009.jpg

Är ju bara att fylla i hi-jackersen och köra raggarstuket med höjd bakdel när du inte har flaket tunglastat.

GLK:n städad och tvättad i 4h och sedan besiktigad utan anmärkning. Är orimligt förtjust i min bil, älskar designen och alla egenskaper.
20210531_133315-02.jpeg
Exakt den där färgen har min kompis vars GLK -11 nu har gått 22.000 mil. Han har enligt egen utsago tvättat bilen "färre än 10 gånger" men den ser ändå helt ok ut på ett par meters håll. Fantastisk färg.

Exakt den där färgen har min kompis vars GLK -11 nu har gått 22.000 mil. Han har enligt egen utsago tvättat bilen "färre än 10 gånger" men den ser ändå helt ok ut på ett par meters håll. Fantastisk färg.

Den stod parkerad bredvid en ljusgrå förra veckan och dominerade 😄. Detta är en -11 med som just slog över till 9K mil. En 80-årig gubbe på Östermalm som haft sedan -13 innan mig.

Just en sådan, i den färgen, har jag gått och blivit sugen på. Utan rationell anledning. :)
Kul! Den är annorlunda. Gillar kantigheten innan facelift bäst.

Kul! Den är annorlunda. Gillar kantigheten innan facelift bäst.

Jo. Men ... jag har ju redan en SLK och bara en P-plats. Vintertid, inga problem, men på sommaren behöver jag alltså lösa en P-plats till. Eller göra mig av med SLKn. Men det går väl inte? Å andra sidan, en GLK funkar väl OK som en vintersläde kan tänka. :D

Jo. Men ... jag har ju redan en SLK och bara en P-plats. Vintertid, inga problem, men på sommaren behöver jag alltså lösa en P-plats till. Eller göra mig av med SLKn. Men det går väl inte? Å andra sidan, en GLK funkar väl OK som en vintersläde kan tänka. :D

Jag kör rally året om med denna på grusväg lååångt ute i skogen. Funkar fint.

1DC7A4B2-645A-427E-A573-96433137543F.jpeg
Haft den här några veckor nu. Mkt nöjd. Är min första bil egentligen. Tutat runt i lånebil från familjen senaste året. Så den här är rätt lagom kul insteg i bilvärlden.

Fälgbyte kommer.... någongång. Snart. Orkar verkligen inte just nu.

(Korspost)
Dagens bild från förarplatsen på min X3M (tagen innan jag begav mig ut på vägarna)! 😊
Kanske blir tjatigt men idag var det återigen Antarctica som följde med på äventyr. Har nog slagit i skallen men funderar lite på att flippa min M2 Black Shadow Edition som jag ägt sedan ny och kört 400mil med men i skick som ny. 🙉🙈😊
Var runt lite idag för att kolla om intresse fanns hos några av bilhandlarna. Orkar inte med Blocket även om jag kan få mer där.

Bara att höra av sig om suget finns efter Sveriges troligtvis finaste Black Shadow. 👍😊

Trevlig afton på er! 😊

F2864829-AA98-453D-9933-30880A2F7A11.jpeg
90E580B9-F268-476B-9547-E5B920ABC4D8.jpeg

(Korspost)
Dagens bild från förarplatsen på min X3M (tagen innan jag begav mig ut på vägarna)! 😊
Kanske blir tjatigt men idag var det återigen Antarctica som följde med på äventyr. Har nog slagit i skallen men funderar lite på att flippa min M2 Black Shadow Edition som jag ägt sedan ny och kört 400mil med men i skick som ny. 🙉🙈😊
Var runt lite idag för att kolla om intresse fanns hos några av bilhandlarna. Orkar inte med Blocket även om jag kan få mer där.

Bara att höra av sig om suget finns efter Sveriges troligtvis finaste Black Shadow. 👍😊

Trevlig afton på er! 😊

F2864829-AA98-453D-9933-30880A2F7A11.jpeg
90E580B9-F268-476B-9547-E5B920ABC4D8.jpeg
Vad ska du ha förn? 😎

Tillbaka
Topp