Rancheron gick lågt idag med, ca 500kg på flaket
Ja, den har hi-jackers men jag orkar inte fylla på och tömma dom hela tiden...
Är ju bara att fylla i hi-jackersen och köra raggarstuket med höjd bakdel när du inte har flaket tunglastat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rancheron gick lågt idag med, ca 500kg på flaket
Ja, den har hi-jackers men jag orkar inte fylla på och tömma dom hela tiden...
Raggaratuket spelar emot inavel-stuket tyvärr.Är ju bara att fylla i hi-jackersen och köra raggarstuket med höjd bakdel när du inte har flaket tunglastat.
Exakt den där färgen har min kompis vars GLK -11 nu har gått 22.000 mil. Han har enligt egen utsago tvättat bilen "färre än 10 gånger" men den ser ändå helt ok ut på ett par meters håll. Fantastisk färg.GLK:n städad och tvättad i 4h och sedan besiktigad utan anmärkning. Är orimligt förtjust i min bil, älskar designen och alla egenskaper.
Ar man gift med din bror sa ar det klart kvinnan ska kora Carolina Squat stuk,Raggaratuket spelar emot inavel-stuket tyvärr.
Det skall synas att jag är gift med min syster.
GLK:n städad och tvättad i 4h och sedan besiktigad utan anmärkning. Är orimligt förtjust i min bil, älskar designen och alla egenskaper.
Exakt den där färgen har min kompis vars GLK -11 nu har gått 22.000 mil. Han har enligt egen utsago tvättat bilen "färre än 10 gånger" men den ser ändå helt ok ut på ett par meters håll. Fantastisk färg.
Kul! Den är annorlunda. Gillar kantigheten innan facelift bäst.Just en sådan, i den färgen, har jag gått och blivit sugen på. Utan rationell anledning.
Kul! Den är annorlunda. Gillar kantigheten innan facelift bäst.
Ar man gift med din bror sa ar det klart kvinnan ska kora Carolina Squat stuk,
Det är NÄSTAN så att det där är värre än hela "stance communityn", nästan! Så hemskt är det där
Jo. Men ... jag har ju redan en SLK och bara en P-plats. Vintertid, inga problem, men på sommaren behöver jag alltså lösa en P-plats till. Eller göra mig av med SLKn. Men det går väl inte? Å andra sidan, en GLK funkar väl OK som en vintersläde kan tänka.
Vafan är det kantskrap?Nu börjar vädret bli lite trevligt ändå
Bild under en de 28 sekunder bilen är ren. Svartmetallic är verkligen världens sämsta färg.
Nu börjar vädret bli lite trevligt ändå
Bild under en de 28 sekunder bilen är ren. Svartmetallic är verkligen världens sämsta färg.
Vad ska du ha förn?(Korspost)
Dagens bild från förarplatsen på min X3M (tagen innan jag begav mig ut på vägarna)!
Kanske blir tjatigt men idag var det återigen Antarctica som följde med på äventyr. Har nog slagit i skallen men funderar lite på att flippa min M2 Black Shadow Edition som jag ägt sedan ny och kört 400mil med men i skick som ny.
Var runt lite idag för att kolla om intresse fanns hos några av bilhandlarna. Orkar inte med Blocket även om jag kan få mer där.
Bara att höra av sig om suget finns efter Sveriges troligtvis finaste Black Shadow.
Trevlig afton på er!
Du har PM.Vad ska du ha förn?
Älskar blommande tallar.
Skulle vilja ha stjärnan monterad på huven också. Som att köra runt med ett sikte