leicaphile
Silver
Behövde fler speglar på bilen....
Har inte lagt på någon behandling än, so the gloss will be boss
ID3?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behövde fler speglar på bilen....
Har inte lagt på någon behandling än, so the gloss will be boss
Korrekt
Verkligen. När man faktiskt körde bilar under biljakter.S-Klass
S8
750
Det var bättre förr……
Tänkte osökt direkt på dig @MaziK när jag klev in i bilen nyss
Luc Besson, kungen av biljakter!Verkligen. När man faktiskt körde bilar under biljakter.
När jag såg senast Jason Bourne tror jag det var på Bio, fick jag fan slaganfall, dom klippte ca varje sekund, var helt absurt.Luc Besson, kungen av biljakter!
Dagens filmer med CGI är så larviga att det är svårt att titta på.
TurboVisar upp en bil jag räddade för ett tag sen, stod och skämdes på en gård i Östergötland.
Fick sig lite andningshjälp också.
Synd att man aldrig kan behålla sina leksaker.
Absoluta drömbilen! Helt fantastisk!!
Skönt att ha med sig uppvärmt fikabord när man besöker foodtrucks.
Haha den var på rekond och försegling för ett par veckor sen men ser ut som en soptipp nu igen
Lera och sten på mattan = nästan ok men lera och sten på insteget =
Det där är dröm-specen!Absoluta drömbilen! Helt fantastisk!!
Själv har man inte en lika klassisk men mycket trevlig 991. Strippad från lull lull och manuel låda.
Den är hur komfortabel som helst. Har sportavgassystemet på men den blir riktigt tyst i ”tyst läge”. Förbrukningen är också låg.Det där är dröm-specen!
När jag roar mig med att bygga en egen 911 i deras konfigurator ser den ut precis sådär.
Hur är komforten? Orkar man leva med den på långresa?
Fast det finns nåt skönt med en riktigt färdigsliten bruksbil också. Skaffade precis denna sköning. Otroligt mycket transportkapacitet för pengarna. Kostade som en uppsättning normaldyra vinterhjul till en "riktig" bil
Nya S-klassen ser ju likadan ut och det ska ju vara toppmodellen...
Eller säga att han måste sälja bilen till mig för att jag har en gorillaz-GWB
Är det fortfarande Saab som gör säkrast och bäst bilar eller ska man välja något annat?
Jag lärde mig faktiskt köra bil i just en Amazon. Körde slalom mellan buskarna på tomten ute på Fårö som ung och senare med min far på grusvägarna.Jag skulle nog rösta för en Volvo Amazon kombi, när hörde du senast om en döds olycka eller en olycka överhuvudtaget där en Amazon kombi var inblandad.
Min rost gar till IFA-Wartburg och da garna en 353 med soltak.....3cylindrig 2taktsmotor.....Jag skulle nog rösta för en Volvo Amazon kombi, när hörde du senast om en döds olycka eller en olycka överhuvudtaget där en Amazon kombi var inblandad.
Min rost gar till IFA-Wartburg och da garna en 353 med soltak.....3cylindrig 2taktsmotor.....
Tjeckiska Minor skulle ha 14% oljeinblandning.......dar ligger nog alla andra djungeltrummor i la...Mmm finfin ju, min gamla Saab96 -62 hade ju också 2taktsmotor, bäst av allt var ju mopedlukten och att man kunde dra ut chocken om nån låg nära bakom, rykte ju gott då.