Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schyssta kärror! Slog också till på en kärra nyss:Grymt snygg. Slog själv till på en sommarbil lagom till hösten och avställning
Maxton?Roade mig med det här igårkväll
Maxton?
Hann inte montera min framsplitter och sidokjolar ifrån dem på min G20 330e
Men är det större än 18”? Det körde dom i slutet av ”eran”(typ ’92) Men visst, lite väl blank kant på fälgarna på bildenVad kollar vi på? Grupp A med för stora fälgar?
Men är det större än 18”? Det körde dom i slutet av ”eran”(typ ’92) Men visst, lite väl blank kant på fälgarna på bilden
Pyjamasen på idag. Natti natti - ses till våren!
Verkar så otroligt trevligt att fixa lite med sånt där. Längtar tills jag har hus och garage, ska hitta mig en liten rolig bil alternativt mc som man kan fixa med.Hade kvällsmys igår
var så dags att smörja beläggen några dagar innan avställning…
Riktigt snyggt, älskar ducktailTäcke på här också, de har börjat salta nu så det är bara att vänta på vårvärmen
Ifall någon letar efter bra täcke så kan jag verkligen rekommendera http://www.motorclassic.se/
Drömmen! Fantastiskt mysigt att ha ett projekt i garaget man kan jobba på efter arbete. Skulle vilja ge nytt liv till typ en enkel 240/740. Typ köpa en lite sliten sådan och fixa till. Tror att jag kan lära mig mycket på det, för att sedan röra sig vidare med mer avancerade bilar.Verkar så otroligt trevligt att fixa lite med sånt där. Längtar tills jag har hus och garage, ska hitta mig en liten rolig bil alternativt mc som man kan fixa med.
What!?
OEM bromsslangar? I gummi? Hadde högre tankar om dig...
Skämt å sido, Otroligt fin bil (och garage) du har @MaziK
Ja det är nice! Speciellt med Quickjack eller om man kan ha lyft.Verkar så otroligt trevligt att fixa lite med sånt där. Längtar tills jag har hus och garage, ska hitta mig en liten rolig bil alternativt mc som man kan fixa med.
Tack! Ja det blir helt rätt stuk på dessa bilar, med en bra fjädring så man kan sänka lite ocksåRiktigt snyggt, älskar ducktail
Det blir mycket krispigare känsla i bromspellen. Bara att investera
Har funderat på stålomspunna, oklart om det förändrar något på min i känsla
Tack!
OEM på ND är förstärkta ifrån fabrik så det är lite oklart om det gör något skillnadDet blir mycket krispigare känsla i bromspellen. Bara att investera
Där jag besiktigar bilen hittar dom inte ens varningstriangelnVid besiktningen får man nedslag på stålomspunna bromsslangar om teknikern är duktig/påläst, och då undrar ni säket varför?
Jo därför att det inte går att se skicket på slangen, bulor och andra skador döljs av det stålomspunna höljet, rätt logiskt egentligen.
Stämmer, men risken att få nerslag på det om man har en entusiastbil som för övrigt är i toppskick måste vara minimal.Vid besiktningen får man nedslag på stålomspunna bromsslangar om teknikern är duktig/påläst, och då undrar ni säket varför?
Jo därför att det inte går att se skicket på slangen, bulor och andra skador döljs av det stålomspunna höljet, rätt logiskt egentligen.
Jag har en 335 med N55 motorn (dock en e93) och jag har bara goda saker att säga om motorn. Men jag misstänkte att du egentligen visste det redanNån som kör f31 335i och kan ge lite input, saker att ha koll på vid köp och allmänt om det är värt att byta upp sig från en f30 328i. Främst sugen på motorn.