Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes brukar sätta på en youtube video med lite klipp för att få lite gåshud sen är jag nöjd ett tagMazda 787B, Mmmmmm
Det är nog bland det grymmaste och rappaste som man hört!
Det gör ont att se men ändå skönt att se
Haha, jag fattar!Det gör ont att se men ändå skönt att se
YouTube-ljud-tips i samma tema, en kille på YT har byggt en 4-rotor till i sin Mazda RX7 och haft som mål att få den att låta som en 787B motor.Yes brukar sätta på en youtube video med lite klipp för att få lite gåshud sen är jag nöjd ett tag
Om pengar inte var en faktor?
McLaren F1 GTR
Porsche 962
Ferrari 250 SWB
Yes sett många videos på den medYouTube-ljud-tips i samma tema, en kille på YT har byggt en 4-rotor till i sin Mazda RX7 och haft som mål att få den att låta som en 787B motor.
Alltid något som ska göras En del måsten och en del för skojs skull Ett exempel med båda delarna, bytt strålkastare till annan modell och ska koppla om med lite nya reläer etc.Grymt! Har du något mer som ska göras på bilen under vintern?
Cybertrucken är ju riktigt härligt rå! Men verkar osäkert om den kommer till Europa?Familjebil/vardagsbil: Tesla Model X Plaid
Bilen till grovgörat och äventyren: Tesla Cybertruck, men i väntan på den Rivian R1T
Hobbybilen: Maserati Khamsin
Nuvarande status, 1 av 3, typ, kör Model X Performance.
Den blir för tung för att köras på personbilskörkort inom EU så den kommer nog inte säljas reguljärt här. Några exemplar kanske importeras vartefter privat.Cybertrucken är ju riktigt härligt rå! Men verkar osäkert om den kommer till Europa?
Släpptes nyligen bilder på hur prototypen ser ut just nu,
Tur.....den är ju gräsligt ful.........kollar hellre på vita tjänsteAudis enmasse.......Den blir för tung för att köras på personbilskörkort inom EU så den kommer nog inte säljas reguljärt här. Några exemplar kanske importeras vartefter privat.
Jajaja, man kan väl få drömma. : )Den blir för tung för att köras på personbilskörkort inom EU så den kommer nog inte säljas reguljärt här. Några exemplar kanske importeras vartefter privat.
Som man längtar
Efter att ha skaffat SUV kan i alla fall jag inte tänka mig en kombi. Mest svenskar som är högljudda om kombi och även här dalar efterfrågan.Är själv ingen fan av combi modeller, men det måste ju finnas stor marknad för dessa familjevänliga modeller globalt. Intressant om ryktet att Mercedes helt slutar tillverka combi stämmer. Undrar om fler premium tillverkare kommer gå samma väg?
Då slutar Mercedes med kombibilar
Inget varar för evigt, inte ens Mercedes kombimodeller. Nu har man gått ut med ett år då märkets kombibilar försvinner.www.teknikensvarld.se
Nej det är helt tvärtom. Den finns inte utanför Norden och små delar av Europa. Volvo V90 är Volvos minst sålda modell exempelvis.men det måste ju finnas stor marknad för dessa familjevänliga modeller globalt.
Är själv ingen fan av combi modeller, men det måste ju finnas stor marknad för dessa familjevänliga modeller globalt. Intressant om ryktet att Mercedes helt slutar tillverka combi stämmer. Undrar om fler premium tillverkare kommer gå samma väg?
Då slutar Mercedes med kombibilar
Inget varar för evigt, inte ens Mercedes kombimodeller. Nu har man gått ut med ett år då märkets kombibilar försvinner.www.teknikensvarld.se
Som påpekats tidigare är ju kombi en typiskt norderoupeisk företeelse, men tråkigt om dom försvinner är ju en del av Sveriges kulturarv med kombi.
Übercool skapelse! Har alltid gillat den!Jaguar XJS i Lynx Eventer Shooting Brake utförande är ju mumma och byggdes alltså av det separata företaget Lynx engineering, inte Jaguar själva.
Jag slår vad om att vi ser den på blocket igen inom två veckor, med 30tkr påslag.
Vilken märklig marknad det är. Igår annonserade jag ut min pappas 13 år gamla XC 60 efter att han sent i livet insett att man bör köra MB.
Absolut ingenting märkvärdigt med den här bilen. Snarare tvärt om då den börjat rosta, vilket också framgick i annonsen.
Handpenning på kontot 12 minuter efter att annonsen kom ut. 25 mail och ca 50 påringningar under samma tid..
79 000 kr var uppenbarligen för billigt. Men vafan en rostig gammal dieselvolvo borde ju inte vara värd mer..
En riktig drömbilBlev ett farväl av min drömbil i veckan. Tänkt ha kvar 10+ år men ledsnade på att köra den Max 2 gånger per år
Så ska slantarna slängas in i något betydligt snabbare och det dubbla i hästkraft. Frågan är bara vad ?
Hur många hästar blir det om du ska dubbla?Blev ett farväl av min drömbil i veckan. Tänkt ha kvar 10+ år men ledsnade på att köra den Max 2 gånger per år
Så ska slantarna slängas in i något betydligt snabbare och det dubbla i hästkraft. Frågan är bara vad ?
Denna har cirka 300 häst 1968.. Hur många som är kvar där inne är oklart. Så tänkt lägga mig kring 500 häst om det blir en amerikanare igenHur många hästar blir det om du ska dubbla?