Tråkigt dock att varken den eller den "vanliga" GT350'n kommer till Sverige..Sen har ni kollat på videos på Mustang GT350R, oh my god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkigt dock att varken den eller den "vanliga" GT350'n kommer till Sverige..Sen har ni kollat på videos på Mustang GT350R, oh my god.
Mycket!Tråkigt dock att varken den eller den "vanliga" GT350'n kommer till Sverige..
Varför komer inte gt350 hit? Ford ska ju vara "one brand" numera..
Vilket dravel. Den lär ju sälja sig själv om de sätter priset rätt.Såhär skrev Ford själva på deras facebooksida;
Det har helt enkelt att göra med att Mustang (fastback och cabriolet, 2,3 L Ecoboost och V8) nu ska börja säljas i Europa för första gången någonsin. Vi har fullt upp med att etablera dessa modeller först. Medan Mustang redan sedan länge är väletablerad i USA, varför GT500 också säljs där.
Hade en gammal klasskamrats vars farsa hade en M6, ljudet från v10 är helt magisk!Gamla 6-serien (E63) är sjukt ful dock var M6 sjukt brutal när den kom 2005. Idag känns den aningen förlegad precis som alla andra premium-BMW som är tio år gamla.
![]()
Såhär skrev Ford själva på deras facebooksida;
Det har helt enkelt att göra med att Mustang (fastback och cabriolet, 2,3 L Ecoboost och V8) nu ska börja säljas i Europa för första gången någonsin. Vi har fullt upp med att etablera dessa modeller först. Medan Mustang redan sedan länge är väletablerad i USA, varför GT500 också säljs där.
Hade en gammal klasskamrats vars farsa hade en M6, ljudet från v10 är helt magisk!
Jag levde med det ljudet i tre år. Helt underbart!![]()
Frågan är om soppakontot var lika underbart![]()
Har inte provkört modellen med ecoboost själv, det är dock många som säger att den är bra med den motorn. Men skall en ha en mustang så måste det vara med v8. Helt fel i tids/- miljömässigt men ändåVilket dravel. Den lär ju sälja sig själv om de sätter priset rätt.
2,3 Ecoboost kan de ju skita i dock. Det är ingen Audi TT.
HahahaHaha! Det har jag helt förträngt och kommer att fortsätta med det resten av mitt liv![]()
Hahaha
Kommer ihåg när folk i saudi/dubai klagade på den höga förbrukningen....
Man var var ju tvungen att tanka skiten hela tiden![]()
är det 80-90L tank?
Verkar vara 70L65 L om jag minns rätt.
Edit: eller var det 70 L?
Verkar vara 70L
Minns en snubbe som bodde i LA och som hade hus i Aspen. Han var tvungen att ha med sig en reservdunk med bensin. Det var helt enkelt för långt mellan bensinstationerna på en sträcka.
Haha fy fan..Kommer inte ihåg var jag läste det men det var på något svenskt forum vill jag minnas, M5a, i det fallet iof, men han hade ägt bilen i 100 mil och gjort av med typ 450 liter soppa eller nåt liknande!
...ljudet är dock fantastiskt. Inget slår V10-sång (kanske någon 180-graders V8 kan vara i närheten, eller en toktrimmad Wankel, eller kaaaaaanske en turbo-matad rally-Audi 5a från 80-talet). Carrera GT mer raka rör är typ knark för öronen.
Det är dyrt att typa in nya modeller/motorer och beräknas en modell säljas för dåligt så kan det bero på detDet där känns som ett riktigt idiotiskt beslut. De lär ju tillverka bilen vare sig den säljs i Europa eller ej och att då "inte" sälja den i Europa kommer ju bara skada varumärket om något...
Kommer inte ihåg var jag läste det men det var på något svenskt forum vill jag minnas, M5a, i det fallet iof, men han hade ägt bilen i 100 mil och gjort av med typ 450 liter soppa eller nåt liknande!
...ljudet är dock fantastiskt. Inget slår V10-sång (kanske någon 180-graders V8 kan vara i närheten, eller en toktrimmad Wankel, eller kaaaaaanske en turbo-matad rally-Audi 5a från 80-talet). Carrera GT mer raka rör är typ knark för öronen.
Den skjuter på rejält! Men kör du mycket så kan det bli dyrtJag är rätt trött på min Lincoln som aldrig fungerar.
Kanske vore en M5 E60 något? V10 ljud är ingenting som flyger högt för mig, men den lär ju skjuta på som fan
Haha är det sant, det är fan knasMinns en snubbe som bodde i LA och som hade hus i Aspen. Han var tvungen att ha med sig en reservdunk med bensin. Det var helt enkelt för långt mellan bensinstationerna på en sträcka.
Jo svärfar har en urquattro mint med turbomatad 5a!låter rätt fint de!Kommer inte ihåg var jag läste det men det var på något svenskt forum vill jag minnas, M5a, i det fallet iof, men han hade ägt bilen i 100 mil och gjort av med typ 450 liter soppa eller nåt liknande!
...ljudet är dock fantastiskt. Inget slår V10-sång (kanske någon 180-graders V8 kan vara i närheten, eller en toktrimmad Wankel, eller kaaaaaanske en turbo-matad rally-Audi 5a från 80-talet). Carrera GT mer raka rör är typ knark för öronen.
Säljs den någon annanstans i EU? Den behöver ju inte typas särskilt i Sverige.Det är dyrt att typa in nya modeller/motorer och beräknas en modell säljas för dåligt så kan det bero på det
Skrevs ovan:Säljs den någon annanstans i EU? Den behöver ju inte typas särskilt i Sverige.
Jag har haft denna i några månader, det är en 2012:a facelift, med performance paket mao 487hk = bra drag hockeylag! Den är magisk, drar inte så jävla mycket soppa (1,5 blandad) och är grymt välbyggd. Mycket nöjd hittills. Hade en 2009:a sedan (läs icke kombi) innan och denna är verkligen bättre på allt och den drar mindre vilket är sjukt då det är mer effekt i denna, eller så känns det bara så för jag har tillvalet större tankSneglar lite på C63 amg, men sedanen då, hur länge har du ägt din? Årsmodell? Nöjdhetsfaktor?![]()