Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart att se en e46 utan rost i hjulhusen!Otroligt nöjd med den här duon - två fina all-rounders som kompletterar varandra väl och gör vardagen lite trevligare. Hade dock kunnat tänka mig att slänga in en liten E38 i leken också, intalar mig själv att det kan behövas för söndagsturerna. En fyra, en sexa och en åtta skulle smaka bra.
![]()
![]()
Tiguan. Samma pengar som T-roc men bättre bil. Skulle också rekommendera X3 över X1. Begagnat så får man mer för pengarna, prisskillnaden var stor när de var nya men har krympt väsentligt begagnat.X1, q3, t-roc? Eller ngt annat?
Snyggt fångat!Ibland har man bara lusta att ta ett kort av sin bil i en karg miljö.
![]()
Snyggt fångat!
Solid röd E38 LCI med M paket, JA tack!!Otroligt nöjd med den här duon - två fina all-rounders som kompletterar varandra väl och gör vardagen lite trevligare. Hade dock kunnat tänka mig att slänga in en liten E38 i leken också, intalar mig själv att det kan behövas för söndagsturerna. En fyra, en sexa och en åtta skulle smaka bra.
![]()
![]()
Solid röd räcker inte riktigt för att beskriva.Solid röd E38 LCI med M paket, JA tack!!
Rött är nice på 7-serie överlag, men för mig smäller alltid Daytonaviolett högst. Skicket går dock före kulör alla dagar.Solid röd E38 LCI med M paket, JA tack!!
Hade techno violett på min första bil som var en -97 328i sedan, den såldes till Åland. Den var mer mörkblå/mörklila nästan svart på natten beroende på ljus. Föredrar den färgen då daytona var mer tydligt lila. Har knappt sett någon annan bil i techno violett sen dess, majoriteten är daytona.Rött är nice på 7-serie överlag, men för mig smäller alltid Daytonaviolett högst. Skicket går dock före kulör alla dagar.
Dagens stora nyheter! BMW XM och M3 Touring!
Vad tycker ni i panelen som inte är partisk som jag?
![]()
![]()
![]()
M3 Touring, kul!Dagens stora nyheter! BMW XM och M3 Touring!
![]()
![]()
![]()
Dagens stora nyheter! BMW XM och M3 Touring!
![]()
![]()
![]()
Min Herre ar en modig man!Det där var då en plottrig inredning med massa reglage och visare.
Vi är alla överens om att det skulle vara mindre av allt!
Typ såhär
![]()
Mmmm… magisktHade techno violett på min första bil som var en -97 328i sedan, den såldes till Åland. Den var mer mörkblå/mörklila nästan svart på natten beroende på ljus. Föredrar den färgen då daytona var mer tydligt lila. Har knappt sett någon annan bil i techno violett sen dess, majoriteten är daytona.
Främre i techno violett, den bakre daytona. (Fler bilder här: https://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1904084)
![]()
Idioti misstas ofta för modMin Herre ar en modig man!
Framfora en Futura I 80km/h ger val samma kansla som en japansk kamikaze eller tysk Stuka pilot...
Narmaste jag har kommit doden ar en aktur i 110km/h med min snart 93arige far I Hans 1952 VolvoPV.
Vart att namna ar att bilen fortfarande rullar pa samma Gislavedsdack som den lamnade fabriken I Goteborg med for 70ar sedan...
Det ska va orginal sager Far....
Den går i produktion i December!M3 Touring, kul!
Den där andra saken? Är det en konceptbil? Verkligen inte fager.
Haha!Mmm... visst, jag förstår grejen med att den där suv-modellen vänder sig till kinesiska marknaden och de delar av europeiska marknaden som kan... ja, svälja den designen men varför är den så ful? Det måste ju gå att bygga en bil som är både kaxig och tuff utan att vara så...ja, hemsk?
M3 kombi är såklart en tuff modell men den ser ju ut som en vanlig 3-serie som gått igenom en 18-årings varsamma stylingfantasier, så nja... men bättre än det andra monstret i alla fall.
Känner att det som saknas i den inredningen är väl plysch och så är den fulländad.Haha!XM är, ska vara, en extrem bil. Som man ser på designen, passar kanske inte alla!
Bjuder på interiörbilder på monstret för skoj skull!
Bilden på M3 Touring är med full M Performance kit med skalstolar och rubbet () - men det går såklart att tona ned.
![]()
Never go full ...Haha!XM är, ska vara, en extrem bil. Som man ser på designen, passar kanske inte alla!
Bjuder på interiörbilder på monstret för skoj skull!
Bilden på M3 Touring är med full M Performance kit med skalstolar och rubbet () - men det går såklart att tona ned.
![]()
BMW har ju fullständigt tappat det.Never go full ...
Det var det väl redan i Z1 på 90 talet?BMW har ju fullständigt tappat det.
Snart är det leopard klädsel.