LyxfällanNästa
Basic
Saabar passar så fint in i det svenska vinterlandskapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ok, chansade på att du nördade in på alla bilar.Där vågar jag inte säga mycket tyvärr, mer än klyschor som bra ex (med många dyra tillval som nyköparen får stå för) och 1 ägare att ställa mot väggen, när det är så nytt bör inte mekaniska problem och rost vara ett för stort hinder antar jag. Kolla däck kan vara en idéUndvika tråkig repig lack från maskintvätt…
Anledningen till mitt babblande om X5 är att jag hållit ögonen på en länge![]()
Skitsnygg! Har du jämfört med E-klass (som den bygger på)? Har du tex samma komfort och vägkänsla eller har de fintrimmat här o var...![]()
Här är min något frysta CLS 450 edition 1
I vanliga fall brukar jag komma ihåg att starta värmaren, det i kombo med värmande massage är väldigt trevligt på vintern.
Skiter totalt i vad dem kallar den eller elbilen. Köper inte bil efter vad dem heter4-dörrars Musse? Går fetbort, liksom SUV-elbil som heter Mustang Mach-e
Det viktiga är minimun antal hästar per literSkiter totalt i vad dem kallar den eller elbilen. Köper inte bil efter vad dem heter
Kan döpa den till Ford Falcon eller Transit couldn't care less
Har mer i mx5an per liter kontra min GT jag hade, men det säger inte så mycketDet viktiga är minimun antal hästar per liter![]()
Jag med, men Ford gör bort sig då de använder det namnet på en SUV.Skiter totalt i vad dem kallar den eller elbilen. Köper inte bil efter vad dem heter
Kan döpa den till Ford Falcon eller Transit couldn't care less
Mustang kommer bli ett eget brand tror jag framåt där allt kommer heta Mustang i någon form.Jag med, men Ford gör bort sig då de använder det namnet på en SUV.
Vad ska de göra då de ska sälja en el-sportbil?
Lite väl mycket Hitlerslädar nu
Som en typisk idiot som ogillar Mercedes utan anledning så var det där riktigt bra.Ja, antar att det enda gemensamma som tyska och japanska bilar har är ländernas gemensamma historia under andra världskriget. Visa mig din inredning
![]()
Det där är ett argument för folk med söliga bilar.Det viktiga är minimun antal hästar per liter![]()
Kände du dig träffad av ordet hitlersläde? Förstår inte hur det blev en diskussion kring hur inredningar ser ut och hur det hänger ihop med japanska bilar när jag visade en designstudie på en fyrdörrars Mustang för att byta samtalsämnet. Men jag förstår vissa behöver hävda sig och flexaJa, antar att det enda gemensamma som tyska och japanska bilar har är ländernas gemensamma historia under andra världskriget. Visa mig din inredning
![]()
Episk inredningJa, antar att det enda gemensamma som tyska och japanska bilar har är ländernas gemensamma historia under andra världskriget. Visa mig din inredning
![]()
synd att du inte kunde varva, micen hade gått sönderJaja får visa mitt fula tryne här inne.
Tror alla ska kunna se detta, det bör vara offentligt inlägg.
![]()
7kt KUL Bilträffar och motorevenemang. | Välkommen till lucka 10 | Facebook
Välkommen till lucka 10 Idag bjuder vi åter en gång på en lucka med matchande antal cylindrar. Få en glimt av Wilma som liten och många sköna skratt!www.facebook.com
Jag gjorde det men kanske blev bortklippt av just den anledningensynd att du inte kunde varva, micen hade gått sönder![]()
tell me how I knowJag gjorde det men kanske blev bortklippt av just den anledningen![]()
Kände du dig träffad av ordet hitlersläde? Förstår inte hur det blev en diskussion kring hur inredningar ser ut och hur det hänger ihop med japanska bilar när jag visade en designstudie på en fyrdörrars Mustang för att byta samtalsämnet. Men jag förstår vissa behöver hävda sig och flexa
Men jag ändrar mig heroinsläde hade passat bättre med tanke på hur din inredning ser ut. Förresten ser ut som att du behöver rengöra lädret.... har lite tips om du vill ha.
Är för övrigt nöjd med min inredning
Lite väl mycket Hitlerslädar nu
Ja det fungerade bra att se även för en annan som inte finns i den världen.Jaja får visa mitt fula tryne här inne.
Tror alla ska kunna se detta, det bör vara offentligt inlägg.
![]()
7kt KUL Bilträffar och motorevenemang. | Välkommen till lucka 10 | Facebook
Välkommen till lucka 10 Idag bjuder vi åter en gång på en lucka med matchande antal cylindrar. Få en glimt av Wilma som liten och många sköna skratt!www.facebook.com
haha grymPå tal om det så såg jag nyligen den här, den var ganska ball
![]()
Den är sjuk. Tillhör fotografen Bingo RimerPå tal om det så såg jag nyligen den här, den var ganska ball
![]()
vem snackade skit om något märke? Om inte annat så var det du som indirekt snackade skit om andra bilmärken/modeller genom att hävda dig genom att du har en E-klass och att den minsann har ballare inredning än en Mazda. Nu tycker jag inte att din högst opersonliga, generiska vita inredning är snyggare än den jag har i min Mazda och jag är inte på något sätt avundsjuk(om det är det du tror jag är) över att du har en e-klass eller vad det nu är för det är totalt ointressant för mig.Hoppas det inte finns något här som inte skulle känna sig träffad av ett ord med ”hitler” som attributiv. Eller menade du det som ett komplimang? Har aldrig förstått varför man måste snacka skit om andra märken/länder men det kanske anses vara skoj här tråden.
Det du ser är skuggorna på lädret men visst, är alltid nyfiken på vad folk använder för grejer.
Hahaha fyfan, man är inte klok som åker runt med en sådan bil som brölar och förstör för alla som vill ha en lugn dag.tell me how I know, ok den gick inte sönder men gick inte att använda klippet
Vad bra!Ja det fungerade bra att se även för en annan som inte finns i den världen.
Bra och roligt reportage, tack!
Hahaha fyfan, man är inte klok som åker runt med en sådan bil som brölar och förstör för alla som vill ha en lugn dag.
Vad bra!
Kul att du tycker det, var orolig för att man skulle varit alldeles för stel