Grym....ett byte mot min 996:a kanske?
Tack, verkar finnas endel Porschar här. Vad har du för 996a?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym....ett byte mot min 996:a kanske?
Tack, verkar finnas endel Porschar här. Vad har du för 996a?
En helt vanlig C2 från -98 röd och fin
Fantiserar om 993 C2 eller 996 turbo. Har haft 964 förut.
Ingen boxer man fann va gött den låter![]()
Kör dagligen en Opel Astra från 2003, pinsamt!
Med på helger kör jag en Kawasaki ZRX1200S, då snackar man körglädje!
Inte fel alls, synd de står upp istället för o ligga. Glömde jag säga att motorn sitter fel?Jo, det hjälper med ett par extra cylindrar.![]()
Samma lika typ..
![]()
.... just privata range roversäljare verkar vara bland universums mest shady personer, full servicebok och svensksåld i deras värd består ofta av två handskrivna kvitton på påfyllning av spolarvätska och det faktum att bilen fysiskt befinner sig i sverige just nu....
....
Hittade till slut en ytterst sympatisk hedersman med alla papper i ordning o kom överens idag om att köpa hans, väldigt nöjd med affären och borde ha bilen imitten av veckan, ...
![]()
VARNING Nurburgring är EXTREMT vanebildande
En helt vanlig C2 från -98 röd och fin
Fantiserar om 993 C2 eller 996 turbo. Har haft 964 förut.
Bild för fn bild!!!BMW M550d... För första gången går det att kombinera (bränsle)ekonomi med prestanda.![]()