Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I know i know.. Men dom gånger jag har skrivit "Jag vill ha en Holden Ute" så har folk tyckt "ute vart??" heheute... (på australiengelska då, inte svenska!)
Oh då blir det långt.. Men det började som en 350Z en gång i tiden.. Och nu 8-9 år och ett par miljoner senare så är där INGET kvar utav det. Karossen är utav vakumpressat kolfiber, Dubbelturbo är monterat..Världens mest avancerade chassi . Drivlinan i kolfiber osv osv osv.
Här är den =)
http://www.garaget.org/?car=40534
Några gillande får du nog inte!Så vi jobbar..
![]()
Haha tror inte att det där är definitionen av "egenbyggd räcer" i folkmun direkt...
Riktigt schysst! Både bil och bilder.
Jag tycker nog det ändå. Det enda som är kvar ifrån originalet är bottenplattan =)
Så det vore fel att kalla den för en Nissan när där är INGET Nissan över bilen förutom bottenplattan som är kvar men långt ifrån standard.
Tackar tackar =)
hehe ja det är inget hittepå byggt i en lada med delar man hittat på mekonomen om man säger som så =)Menade verkligen inte att det inte var egenbyggt, snarare att det var väldigt mycket mer än jag hade kunnat tänka mig![]()
OH! JAG Vill ha en Holden pickis!
Finns ju gott om dom där nere. Pickupen ser rätt trevlig ut men kan inget om dom. Är det LS1 i dom?
Måste säga att jag hittat flera roliga japs bilar för billig penning som kan vara kul att leka med. En modell som jag inte visste namn innan var Toyota Soarer. Finns med flera motor alternativ. http://www.gumtree.com.au/s-ad/adel...z20-toyota-soarer-1jz-7000-or-swap/1032818468
En annan klassisker är Mitsubishi Starion, en bil min bror hade som var riktigt kul för att vara från 87.
En biltråd, kul!Många trevliga fordon i denna tråd. Mitt lilla bidrag..
Bruksbilar:
My pride and joy.
![]()
På önskelistan: Porsche 993 4S, 993 Turbo, 996 Turbo alt 997 4S
Sällan träffar man faktiskt så mycket konstigt folk som när man köper och säljer bilar privat. Så länge inga farliga situationer uppstår, och om man struntar i all tid det tar, så är det faktiskt ganska kul!![]()
Kör en cabbad svart Peugeot 206. Fick för övrigt körkort för åtta veckor sedan.
![]()