leicaphile
Silver
Mercedes c kombi 2011=( suck roligare kunde man väl ha det. alltså ingen 63 amg=)
E55 är inte så dyrt och de är inte fel heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mercedes c kombi 2011=( suck roligare kunde man väl ha det. alltså ingen 63 amg=)
Lexus LS till vardags, en egenbyggd räcer när jag ska ha kul och en Volvo PV till sommarsöndagar
Oh då blir det långt.. Men det började som en 350Z en gång i tiden.. Och nu 8-9 år och ett par miljoner senare så är där INGET kvar utav det. Karossen är utav vakumpressat kolfiber, Dubbelturbo är monterat..Världens mest avancerade chassi . Drivlinan i kolfiber osv osv osv.Berätta mer om den egenbyggda, låter intressant!![]()
Audi A6 Quattro. Kanonfin att åka i, men långt ifrån den kvalitet jag hade hoppats på. Och nu har jag lagt ut så mycket på reparationer att det inte lönar sig att sälja den. Letar kombi för tillfället och det blir garanterat ett annat märke.
Ha ! Visste väl jag kände igen ditt nickname från garagetOh då blir det långt.. Men det började som en 350Z en gång i tiden.. Och nu 8-9 år och ett par miljoner senare så är där INGET kvar utav det. Karossen är utav vakumpressat kolfiber, Dubbelturbo är monterat..Världens mest avancerade chassi . Drivlinan i kolfiber osv osv osv.
Här är den =)
http://www.garaget.org/?car=40534
Oh då blir det långt.. Men det började som en 350Z en gång i tiden.. Och nu 8-9 år och ett par miljoner senare så är där INGET kvar utav det. Karossen är utav vakumpressat kolfiber, Dubbelturbo är monterat..Världens mest avancerade chassi . Drivlinan i kolfiber osv osv osv.
Här är den =)
http://www.garaget.org/?car=40534
Ja det används överallt där jag kan =)Ha ! Visste väl jag kände igen ditt nickname från garaget)
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Tokfet bil!! Vågar man gissa hur många timmar du spenderat på bilen?![]()
Motorn behöver du inte oroa dej över, Lådan beror lite på körning.. Vissa driftar dagligen och har inga problem.. Min låda rasade när den var NA trimmad.. Så nu har jag en helt annan låda.Någon som har bra koll på hur pålitlig motor och låda är i 350z och 370z. Kollat på Nissan Skyline G35-G36. I andra länder kan den även kallas Infinity.
Sportar vet jag inte om jag gör med denna men den duger som pendlar bil.Renault Megane.
![]()
Motorn behöver du inte oroa dej över, Lådan beror lite på körning.. Vissa driftar dagligen och har inga problem.. Min låda rasade när den var NA trimmad.. Så nu har jag en helt annan låda.
Men det är MYCKET roliga bilar att köra.
Tackar för svaret. Eftersom jag ska flytta Down under så blev man ju sugen på att kolla vad priserna låg där nere och helt okej. Tycker de var rätt snygga, ska bara ha som vardagsbil. Sen vill jag inte ha Holden som verkar vara lika vanligt som Volvo är här.
ute... (på australiengelska då, inte svenska!)OH! JAG Vill ha en Holden pickis!