Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda är grymma men jag hade tagit 500E alla dagar i veckan, bytt till orginal 8 hålsfälgar eller möjligen evo2.
W124 och w201 har en speciell plats hos mig. Mycket bra minnen från back in the days.
Jepp, den skulle må riktigt bra av att komma betydligt närmare jorden, det är ju trots allt ingen G-wagon!Dock tycker jag 560:n ser hög ut i bak, som att den fått fel eller för hårda fjädrar monterade.
Den kanske har luftfjädring?Dock tycker jag 560:n ser hög ut i bak, som att den fått fel eller för hårda fjädrar monterade.
Den kanske har luftfjädring?
De kanske satsat på sån där kilformad stil som var så vanlig på 90-taletDen kanske har luftfjädring?
De kanske satsat på sån där kilformad stil som var så vanlig på 90-talet
Ja, fast luftfjädring känns mer troligt med tanke på vilken bil det är.Kan oxå vara en möjlighet
Ja, M coupé! Jag tror det var den första bil jag körde med över 300 hästar. Varvar högt och fint gör den också, med M3-motorn (S50B32).Finns ju så många coola bilar men jag försöker begränsa mig
Men dessa får oxå mitt hjärta att slå lite extra
Den har hydropneumatisk fjädring, om jag inte är ute o cyklar o minns helt galet. Lite likt Citoëns gamla paradgren.Den kanske har luftfjädring?
Jo svårt att säga emot, båda är ju i kategorin drömbilar och särskilt 911:an men även tidigare föreslagen E500 är ju brutalt härlig!Finns ju så många coola bilar men jag försöker begränsa mig
Men dessa får oxå mitt hjärta att slå lite extra
Där brukade jag parkera min typ 1 -67 när jag pluggade littvet på slottet i början av seklet.Kvällsrunda i centrala ärkestiftet
Kvällsrunda i centrala ärkestiftet
Riktigt populär bruks-Ford på sin tid. Nu ser man dem väldigt sällan ute på vägarna.Har också parkerat där en vinter för många år sedan. Ford Taunus S -78, min första bil med standard aluminiumfälgar:
Riktigt populär bruks-Ford på sin tid. Nu ser man dem väldigt sällan ute på vägarna.
Bägge är coola men efter att ha åkt i 560:n vet jag vilken man hade valt.Hej på er allihopa!
Jag skulle bli väldigt glad och tacksam över input från er om vilken bil ni skulle välja och varför, mellan dessa två modeller. Är sugen på båda och den kommer vara en ren hobbybil men kan inte landa i vilken jag skulle gå på om jag väljer att köpa.
Först ut, denna 560 SEC från 1991.
Mercedes-Benz S 560 SEC 5,6-liters V8-motor säljes i Uppsala | Blocket
299900 kr - Bilar - Uppsala - Mercedes-Benz S 560 SEC, en lyxig coupémodell som producerades mellan 1986 och 1991, har skrivit in sig i bilhistorien av fler...www.blocket.se
Sedan som utmanare är denna bil, en E 500 från 1993.
Mercedes-Benz E 500 W124 326hk säljes i Kungsbacka | Blocket
379800 kr - Bilar - Kungsbacka - *RNC802* MERCEDES-BENZ 500E - Upplev körnöjet hos Carlén Bil. En av nittiotalets snabbaste sedan bilar. Mercedes 500e. Chas...www.blocket.se
Tack på förhand!
En väns 560 sec, den är fet. Vilken komfort.
Bägge är coola men efter att ha åkt i 560:n vet jag vilken man hade valt.
Samma bil nedan.
Ja, M coupé! Jag tror det var den första bil jag körde med över 300 hästar. Varvar högt och fint gör den också, med M3-motorn (S50B32).
Går att köra en del under oktober månad med! Dock inte så varmtJa, och snart är sommaren över…
I min ungdom åkte jag ibland öppet även vintertid när det var torrt ute. På med stolsvärme och fläkt och sen mössa och vantar. Supermysigt och man får en del minst sagt förvånade blickarGår att köra en del under oktober månad med! Dock inte så varmt
Får man fråga vad detta är för årsmodell? Riktigt fin! Säg till om du vill sälja denFortfarande semester så jag har varit ute och luftat Porschen i det fina vädret.
jo körde nedcabbat till jobbet i slutet på oktober förra året. Var mörkt och typ 2-3 grader ute var en del som kollade då medI min ungdom åkte jag ibland öppet även vintertid när det var torrt ute. På med stolsvärme och fläkt och sen mössa och vantar. Supermysigt och man får en del minst sagt förvånade blickar
Så jäkla vacker design.
Klassisk och väldigt lyckad design. I mitt tycke så slås den nog bara av en 3.0 CSi från ca. 1975. ...När det gäller BMW