Ja den är allt grymW140 ’die dicke’, valen etc - kärt barn har många namn. Världens mest utskrattade bil när den var ny, men visst vinner den i längden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja den är allt grymW140 ’die dicke’, valen etc - kärt barn har många namn. Världens mest utskrattade bil när den var ny, men visst vinner den i längden!
Tror inte det är ett amatörbygge, se innertak / bakruta och hur taket ligger dikt an mot överkanten av vindrutan. Ser proffsigt ut.Efter som det inte framgår vem som byggt den får man ju anta att det är ett amatörbygge, som det också ser ut som
Nu är ju diverse bilaktioner lite ”dutchy” i sig, men om någon stackare köper den för 300k får nog denne en obehaglig överraskning en dag.
Amatörbygge är väl en definitions fråga iofs. Sett betydligt värre cab-byggen - visst.Tror inte det är ett amatörbygge, se innertak / bakruta och hur taket ligger dikt an mot överkanten av vindrutan. Ser proffsigt ut.
Lack är för fegisarTvättade lillbilen igår. Den blev grymt ren
ena behöver inte utesluta det andraRiktar stort tack till motorfantaster för denna tid och jag hoppas på en återförening framöver
De vann.Jag har precis beställt en laddbox.
//Chuck
Haha, det installeras en hos mig as we speak!Riktar stort tack till motorfantaster för denna tid och jag hoppas på en återförening framöver
//Chuck
Väl mött. Jag var i precis i farten att göra detsamma, sen insåg jag att lägsta försäkringspremien jag kunde få för en M3P var 1870kr per månad.Riktar stort tack till motorfantaster för denna tid och jag hoppas på en återförening framöver
//Chuck
Bor du i US?Rak 6:a som daily men får en helt annan typ av kärlek av B12:an
Elbil är ju tveklöst det bästa man kan köra som bruksbil - åtminstone för nästan alla.Riktar stort tack till motorfantaster för denna tid och jag hoppas på en återförening framöver
//Chuck
Fast om man tittar på fossil-bruksbil så är ju typ 99% av dem någon form av förmånsvärdeoptimerad 2.0 td-historia.Elbil är ju tveklöst det bästa man kan köra som bruksbil - åtminstone för nästan alla.
Men nej, riktigt lika skoj är det ju inte.
Nåja. Som @MaziK skriver - det ena utesluter inte det andra.
Precis, man kan liksom inte hata elbilar och sedan köra iväg i sin Golf Sportcombi 2.0 diesel. Bruksbilar är bruksbilar och de har alltid varit tråkiga.Fast om man tittar på fossil-bruksbil så är ju typ 99% av dem någon form av förmånsvärdeoptimerad 2.0 td-historia.
Inte heller så sexigt.
Njaa, min senaste 10 åren är inte tråkig.Precis, man kan liksom inte hata elbilar och sedan köra iväg i sin Golf Sportcombi 2.0 diesel. Bruksbilar är bruksbilar och de har alltid varit tråkiga.
Varför har inte husbilen någon behå?Lite fix med husbilen inför vinteravställning, även E-tronen luftades lite i helgen!
Lite kul med en svart och en vit bil, har jag aldrig haft förut.
Mycket relevant fråga faktiskt!Varför har inte husbilen någon behå?
V70 från 2012 känns vettigt. Då sparar du en massa pengar och kan lämna in den på verkstaden om det behövs.Då är man utan bil och måste köpa ny. Måste vara hyfsat praktisk. Golfar och har en 7-åring.
Kom gärna med tips! Står på gatan närförort till Sthlm och har hög premie, spec på BMWs..
De jag tittar på;
Kona N - Ful, dum men verkar så jävla rolig. Fru säger att jag kmr se(låta)löjlig ut, vilket till viss del är sant. Är 40-år. Men… Ja, fulkul.
Clubman JCW f54 - mogen. Svårare att hitta en fin idag inom min budget.
T-Roc R - Lite meh?
Megane R.S - Finfin, men, vågar jag franskt? Motorernas tillförlitlighet?
Eller borde jag bara gilla läget att jag är 40år och köpa en komfortsläde…
Egentligen vill jag lägga max 300 men kan sträcka mig till 350.
Meckar inget själv.
Jag har en countryman jcw. Väldigt rolig att köra och förvånansvärt praktisk (har två småbarn). Låter gött också med sport intryckt..Då är man utan bil och måste köpa ny. Måste vara hyfsat praktisk. Golfar och har en 7-åring.
Kom gärna med tips! Står på gatan närförort till Sthlm och har hög premie, spec på BMWs..
De jag tittar på;
Kona N - Ful, dum men verkar så jävla rolig. Fru säger att jag kmr se(låta)löjlig ut, vilket till viss del är sant. Är 40-år. Men… Ja, fulkul.
Clubman JCW f54 - mogen. Svårare att hitta en fin idag inom min budget.
T-Roc R - Lite meh?
Megane R.S - Finfin, men, vågar jag franskt? Motorernas tillförlitlighet?
Eller borde jag bara gilla läget att jag är 40år och köpa en komfortsläde…
Egentligen vill jag lägga max 300 men kan sträcka mig till 350.
Meckar inget själv.